Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 5 Попит, пропозиція, їх взаємодія. Еластичність.

Питання 5. Прийняття рішень в ситуаціях з ризиком.

Кожний день люди приймають різноманітні рішення. Важливою умовою прийняття раціонального рішення є інформація. Однак, не завжди людина має доступ до необхідної інформації. Прийняття рішень в умовах неповної інформації має свої наслідки. Це ризик. Люди приймають рішення в ситуаціях невизначеності та ризику. Ризик – це оцінена будь–яким способом імовірність настання тієї чи іншої події. Імовірність – це можливість отримання певного результату. Розрізняють:

v об’єктивну імовірність – базується на розрахунку частоти, з якою відбувається даний процес чи явище.

v суб’єктивна імовірність – базується на припущенні про можливість отримання даного результату на основі судження або досвіду.

Коли імовірність визначається суб’єктивно, різні люди можуть установлювати різне її значення і приймати різні рішення. Відношення до ризику різне у різних людей.

По відношенню до ризику люди поділяються на:

v не схильних до ризику – це люди, які надають перевагу стабільному доходу, роботі пов’язаної з ризиком. На несхильності до ризику базується страховий бізнес. Тому несхильність до ризику є характерною для більшості людей. Ризик для них значне випробування, піти на яке вони готові лише в тому випадку, якщо їм запропонують відповідну компенсацію.

v схильні до ризику – це люди, які надають перевагу капіталовкладенням, пов’язаним з ризиком.

v нейтральні до ризику – це люди, які ставляться однаково як до стабільного доходу так і до ризикового прибутку при умові їх рівності.

Існують наступні способи зниження ризику:

1. Диверсифікація – це метод, направлений на зменшення ризику шляхом розподілу його між декількома ризиковими товарами або видами діяльності таким чином, що підвищення ризику від придбання чи продажу одного означає зниження ризику від покупки чи продажу іншого. Диверсифікація не може повністю усунути ризик, але вона допомагає його значно знизити.

2. Об’єднання ризику – це метод, направлений на зменшення ризику шляхом перетворення випадкових збитків в відносно постійні витрати. Він лежить в основі страхування.

3. Розподіл ризику – це метод, при якому ризик можливих збитків розподіляється між учасниками таким чином, щоб можливі витрати кожного були відносно невеликими (інвестування)

4. Пошук додаткової інформації, яка стосується варіантів вибору та можливих результатів.


1. Попит та закон попиту.

2. Пропозиція та закон пропозиції.

3. Взаємодія попиту та пропозиції.

4. Цінова еластичність попиту.

5. Еластичність попиту за доходом та перехресна еластичність попиту.

6. Еластичність пропозиції.


Читайте також:

  1. Елементами ринку праці виступають : товар, попит, пропозиція та ціна робочої сили.
  2. Елементами ринку праці є: товар, який він пропонує, попит, пропозиція та ціна.
  3. Норми моралі і норми права: їх зв'язок і взаємодія.
  4. Основні чинники суспільного виробництва, їх взаємодія.
  5. Попит і пропозиція, ринкова рівновага.
  6. ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА ЇХ ВЗАЄМОДІЯ
  7. Попит, пропозиція та кон’юнктура ринку праці
  8. Попит, сукупний та граничний доход в умовах чистої монополії
  9. Пропозиція, заява, скарга
  10. Структура інформаційної системи : апаратна та інформаційна складова, їх взаємодія.
  11. Сукупний попит, його структура та фактори.
  12. ТЕМА 4. ПОПИТ, ПРОПОНУВАННЯ, ЦІНА.




Переглядів: 561

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Питання 1 Попит та закон попиту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.