Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні способи вивчення затрат робочого часу та етапи їх проведення

Етап Фотографія робочого часу Хронометраж
Фотографія методом безпосередніх вимірів Фотографія методом моментних спостережень
Підготовка 1. Вибір мети й об’єкта 2. Заповнення лицьово­го боку фатокартки 3. Інструктаж 1. Вибір мети й об’єкта 2. Заповнення лицьового боку фотокартки 3. Інструктаж 4. Визначення обсягу спостережень 1. Вибір мети, об’єкта, часу спостережень (30 — 60 хв після початку зміни, 1,5—2 год до закінчення) 2. Заповнення лицьового боку хронокартки 3. Розчленування операції (фіксажні крапки) 4. Кількість спостережень 5. Інструктаж
Спостереження Спостереження: цифри, індекси, графіки Форма запису Запис часу з точністю до 0,5 с Дефектні заміри
Обробка 1. Зведення однойменних затрат робочого часу (фактичний баланс робочого часу) у хвилинах, відсотках 2. Визначення показників, що характеризують фактичний баланс робочого часу (К1, К2, К3, К4) 1. Зведення однойменних затрат робочого часу в моментоспостереженнях, відсотках 2. Визначення показників, що характеризують фактичний баланс робочого часу (К1, К2, К3, К4) 1. Визначення тривалості замірів 2. Стійкість хронорядів (факт) 3. Розрахунок середньої тривалості елементів операції та всієї операції загалом
Аналіз 1. Побудова нормативного балансу 2. Можливе зростання продуктивності праці (ущільнення робочого часу) 3. Розробка заходів щодо ліквідації втрат робочого часу 4. Розрахунок економічного ефекту 1. Побудова нормативного балансу 2. Можливе зростання продуктивності праці (ущільнення робочого часу) 3. Розробка заходів щодо ліквідації втрат робочого часу 4. Розрахунок економічного ефекту 1. Аналіз затрат робочого часу за елементами операції 2. Стійкість хронорядів (факт-норматив) 3. Режим роботи 4. Проектування раціонального трудового процесу 5. Розрахунок норми оперативного часу
Індекси затрат робочого часу
Назва груп і категорій затрат робочого часу.   Умовні позначення.
Час на виконання виробничого завдання Підготовчо-заключний час Оперативний час Основний час Допоміжний час Час обслуговування робочого місця Час організаційного обслуговування Час технічного обслуговування Час роботи непередбаченої виконанням виробничого завдання Час випадкової роботи Час невиробничої роботи Час перерв у роботі Час регламентованих перерв Час на відпочинок і особисті потреби Час перерв встановлених технологією і організацією виробничого процесу Час нерегламентованих перерв Час перерв викликаних порушенням трудової дисципліни Час перерв викликаних порушенням нормального протікання виробничого процесу Машинний час Манинно-вільний час Апаратурно-вільний час Час зайнятості робітника на обслуговуванні обладнання Активне спостереження Час пасивного спостереження за роботою обладнання ЧВЗПЗОПОДОМОргТехЧНЗЧВРЧНРППРВОП ПТПНППД ПППММВАВЗАЧСП

ІІІ. Питання для перевірки виконання домашнього завдання

 

1. 1. Що таке робочий час?

2. Які існують класифікації робочого часу?

3. Які складові містить класифікація робочого часу виконавця?

4. Що таке «час роботи», з яких видів роботи він складається?

5. Чи всі види роботи продуктивні? Чому не всі?

6. Що таке «час перерв»?

7. Що таке регламентовані та нерегламентовані перерви?

8. Що таке простої, чим вони відрізняються від перерв?

9. Які витрати робочого часу нормуються, а які — ні? Чому?

10. Які складові містить класифікація робочого часу стосовно виробничого процесу?

11. Які складові містить час, пов'язаний з виконанням виробничого завдання (стосовно виробничого процесу)?

12. Які складові містить час втрат (стосовно виробничого процесу)?

13. Які складові містить класифікація робочого часу використання машин?

14. З чого складається час роботи машини?

15. З чого складається час нероботи машини?

16. Що таке машинний, машинно-ручний та ручний час?

17. Які витрати робочого часу машини нормуються?

18. Які існують методи вивчення робочого часу?

19. Які існують технічні засоби вивчення робочого часу?

20. За якими ознаками класифікують методи вивчення робочого часу?

21. Як класифікують методи вивчення робочого часу за метою спостереження та деталізацією витрат часу?

22. Як класифікують методи вивчення робочого часу за способами спостереження та за об'єктами спостереження?

23. Як класифікують методи вивчення робочого часу за способом спостереження та реєстрацією результатів?

24. Як класифікують методи вивчення робочого часу за способом та формою запису спостережень?

 

 

Тема. Методика проведення фотографії робочого часу


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  5. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  6. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IV. Вивчення нового матеріалу.
  9. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  10. V. Вивчення нового матеріалу.
  11. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  12. Автоматичний розрахунок суми проведення.




Переглядів: 733

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
План лекції | План лекції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.