Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛЕКЦІЯ № 1

ЗМІСТ

Питання щодо самоконтролю

 

1. Сутність прибутку як економічної категорії і показника фінансово-господарської діяльності підприємства.

2. Основні джерела формування прибутку підприємства.

3. Умови зростання прибутку та його функції.

4. Місце прибутку в системі показників господарської діяльності підприємства.

5. Сутність та значення фінансового результату діяльності підприємства.

6. Види прибутку за класифікаційними ознаками та їх характеристика.

7. Сутність рентабельності підприємства та її значення.

8. Характеристика основних показників рентабельності підприємства.

9. Зовнішні чинники, що впливають на рівень рентабельності підприємства.

10. Характеристика внутрішніх чинників, що впливають на формування прибутку підприємства.

 

 

1. Сутність та необхідність планування діяльності підприємства.

2. Принципи та методи планування.

3. Види планів та технологія їх розробки.

4. План семінарського заняття.

5. Стратегія управління товарообігом.

6. Економічні межі діяльності підприємства в умовах ринку.

7. Планування товарообігу підприємства.

8. Асортиментна політика торгового підприємства.

9. Планування виробничої програми підприємства.

10. Система оперативно-календарного планування на підприємстві.

11. Організація планування господарсько-фінансової діяльності

підприємства.

12. План семінарського заняття.

13. Обгрунтування виробничої програми виробничою потужністю

14. Завдання управління основними фондами підприємства та шляхи

їх розв’язання.

15. Стратегія управління товарними запасами.

16. Стратегія формування товарного забезпечення обороту підприємства.

17. Планування персоналу підприємства та продуктивності праці.

18. Планування оплати праці.

19. Стратегія управління поточними витратами.

20. Методи планування та економічного обґрунтування.

21. Організація фінансового планування на підприємстві.

22. План семінарського заняття.

23. Планування доходів і прибутку підприємства.

24. Планування потреби підприємства в формуванні обігових активів.

25. Організаційно-виробниче забезпечення конкурентоспроможності

продукції.

26. Конкурентоспроможність підприємства та методи її оцінки.

27. План семінарського заняття.

 

Список літератури

 

 

 

 

Забезпечення ефективного функціонування підприємств потребує економічно грамотного управління їх діяльністю, яке не можливо уявити без прогнозування та економічного обгрунтування основних показників діяльності підприємства.

Навчально-методичний посібник підготовлений відповідно до програми дисципліни “Планування та організація діяльності підприємства”

 

Головна мета курсу заключається у формуванні у студентів комплексу професійних знань з основ планування діяльності підприємства, усвідомлення сутності основних понять та категорій, з’ясування змісту видів планування та процесів, що відбуваються на підприємстві, а також розвиток навичок використання принципів, методів, способів та інструментів планування і раціональної організації господарської діяльності.

Для досягнення цієї мети студент повинен знати:

- головні принципи, методи планування, та види планів;

- сутність та порядок формування стратегічних цілей, їх класифікацію;

- конкурентоспроможність підприємства та методи її оцінки;

- склад та взаємозв’язок розділів плану економічного та соціального розвитку

- економічні межі діяльності підприємства в умовах ринку;

- методи прогнозування та економічного обгрунтування основних показніків діяльності підприємства;

Студент повинен вміти:

- орієнтуватися у сучасному соціально-економічному становищі в Україні;

- користуватися нормативною та іншою документацією;

- розраховувати та давати економічну характеристику показників господарчо-фінансової діяльності підприємства;

- прогнозувати та економічно обґрунтовувати найважливіші показники діяльності підприємства;

- розробляти шляхи підвищення економічної ефективності діяльності підприємства;

- виявляти вплив різних чинників на об’єктивність та своєчасність планування, гнучкість і мобільність господарчої діяльності.

 

Курс “Планування та організація діяльності підприємства” вивчається у взаємозв’язку з іншими економічними дисциплінами: “Економіка підприємства”, “Економічний аналіз”, “Бухгалтерський облік”, “Фінанси підприємства”, “Податкова система”, “Гроші та кредит” “Нормування праці” та ін.

 

 


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Клітинна селекція рослин.
  9. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  10. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  11. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені
  12. Лекція 02.04.2013




Переглядів: 493

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Прибуток підприємства | Т е с т И

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.