Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Характеристика ринку діяльності підприємства

     
 
 
 

 

 


У ході своєї діяльності підприємство взаємодії не тільки з визначеними ринками, що забезпечують його діяльність і впливом держави і підприємств – конкурентів. Усі вони в сукупності утворюють зовнішнє середовище функціонування підприємства

В умовах ринкових відноси діяльність підприємства нерозривно пов’язана зі співвідношенням і тенденціями змін, що відбуваються в його зовнішньому середовищі. Тому невід’ємною частиною економічної роботи підприємства є моніторинг (постійне дослідження) зовнішнього середовища, що дозволяє розробляти управлінські рішення, спрямовані на максимальне використання сприятливих для підприємства змін, і нейтралізацію пристосовування підприємства до тих змін, які негативно впливають на його діяльність.

 

Література: Головінов М.І. с. 11-18

Мазаракі А.А. с. 7-14

Шваб Л.І. с. 10-17

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  6. IV група- показники надійності підприємства
  7. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  8. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  9. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  10. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  11. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  12. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.




Переглядів: 669

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ ПІДПРИЄМСТВ | ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТОРГОВОГО ПІДПРИЄМСТВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.