МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
ФУНКЦІЇ ТОРГІВЛІПлан ТЕМА «ТОРГІВЛЯ ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ В РІШЕННІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗАВДАНЬ»
1. Торгівля, як галузь економіки. Функції торгівлі. 2. Конкуренція в торгівлі: склад, форми, особливості конкурентної боротьби. 3. Державне регулювання діяльності торговельних підприємств
Торгівля як галузь економіки: – по-перше, являє собою частина сфери обігу товарів народного споживання; – по-друге, виконує багатогранні зв’язки з одного боку з виробниками товарів, з іншого боку – з їх споживачами, тобто виконує функцію посередники міх ними; – по-третє, через торгівлю як галузь, задовольняються інтереси, як виробника, так і споживача товарів. Торгівля як галузь має відокремлені основні фонди, оборотні кошти й спеціально підготовлену робочу силу. Таким чином, торгівля – це галузь, що характеризується самостійність, відокремленістю, являє собою ринок товарів народного споживання, де зустрічаються виробники і споживачі товарів.
Структура внутрішньої торгівлі в Україні визначається такими ознаками: за формою власності: – приватна; – колективна; – державна;
щодо торгово-технологічних операцій: – гуртова торгівля; – роздрібна торгівля; – підприємства харчування. Гуртові підприємства.
а) Основні задачі: пошук постачальників для роздрібних підприємств і ін. покупців: - закупівля товарів у виробників, їхня доставка і збереження; - формування торгового асортименту відповідно до вимог різних підприємств; - маркетингове дослідження; - інформаційне обслуговування. б) Мета діяльності - одержання прибутку. в) Щодо товарної спеціалізації поділяються на: спеціалізовані і універсальні. г) Виконують функції посередників - брокерські контори, підприємства - агенти. д) Виконують функції організаторів гуртового обігу - товарні біржі, гуртовні.
Роздрібні підприємства:
а) Основні задачі: - задоволення попиту населення по асортименті і по якості товарів; - організація відповідного рівня обслуговування покупців з наданням різноманітних послуг;
б) Мета комерційної діяльності - одержання прибутку;
в) Класифікуються за ознаками: - малі, середні, великі - щодо товарної спеціалізації - вузькоспеціалізовані, спеціалізовані («Меблі», «Хозтовари»), універсальні (універмаги, універсами). - щодо методу обслуговування (самообслуговування, через прилавок (традиційно)), по каталогах, поштою і т.д. - щодо груп споживачів з урахуванням їх можливостей придбання товару: - група осіб, чиї середньорічні доходи в багато разів перевищують прожитковий мінімум; - група, чиї доходи знаходяться на рівні прожиткового - група (основна маса населення), чиї доходи нижчі і, як
г) Щодо видів реалізованих товарів:
- торгівля продовольчими товарами, з виділенням більш вузької спеціалізації (хліб, молоко й ін.) - торгівля непродовольчими товарами, з виділенням більш вузької спеціалізації (тканини, взуття і т.д.) Внутрішня торгівля являється посередником, вона закуповує товари, організує їхнє перевезення (пересування) формує торговий асортимент товарів, реалізує товари.
Торгівля товарами в процесі купівлі-продажу охоплює безліч відносин - це: - відносини між торговими підприємствами і виробниками; - між торговими підприємствами і населенням; - між самими торговими підприємствами; - між підприємством і його працівниками; - між різними соціальними групами населення. Через торгівлю реалізується більш 90 % фонду особистого споживання населення. Вона забезпечує основну частину надходжень готівки в банки держави. Торгівля виконує безліч функцій, які умовно можна розділити на дві основні (економічні і соціальні) і одну додаткову функції.
Якщо говорити про підприємства харчування, то їхня функціональна значимість складається з: - забезпечення відтворення робочої сили і підвищення продуктивності праці (задоволення фізіологічних потреб, підвищується працездатність); - організації раціонального прийому їжі (з огляду на вікові категорії (20 і 50 років, молоко чи більше м'ясних блюд, чи кондитерських виробів)), умови роботи, стан здоров'я протягом дня (культура харчування); - збільшення вільного часу для задоволення духовних потреб (100 млн. люд/годин у рік жінка витрачає на готування їжі). Читайте також:
|
||||||||||||||
|