Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Урок 22. Симфонічна музика .

Підсумок уроку.

Я у світі музики: досліджую» дію

Виконання пісні «Веснянка» вірші А. Навродського, муз. В.Філіпенка

Які групи інструментів входять до складу симфонічного оркестру? Пригадайте назви зображених інструментів. Об 'єднайте їх у групу, до якої вони належать. Знайдіть «зайвий». (ст.106)

Завдання за бажанням Перегляньте музичний мультфільм-жарт «Країна Оркестрія» Що нового про симфонічний оркестр ви дізналися?

 

Дата:

Мета:

Вступ.Симфонічною називають інструментальну музику, призначену для виконання симфонічним оркестром. Для нього створено багато музики різних жанрів і форм. Оркестрові твори — симфонії, увертюри, концерти тощо — писали композитори минулого і сучасності.

Пригадайте, що таке симфонія.

Симфонія в перекладі з грецької — «співзвуччя». Перші, або як їх називають, ранні симфонії з'явились у німецькому місті Мангеймі. Саме там збиралися дивовижні музиканти для того, щоб грати разом в оркестрі. Кожен із них був майстром своєї справи. Саме тому оркестр викликав захоплення всіх, хто чув його.

Але був ще один секрет, який підсилював інтерес слухачів. Ці прекрасні музиканти навчилися грати разом злагоджено і гармонійно. Тобто музика могла звучати не просто гучно або тихо, а й з динамікою, що поступово змінювалася. Звичайно, кожен окремо володів цим прийомом уже давно, але щоб усі інструменти водночас змогли підсилювати звук або поступово затихати, — так до них ніхто не виконував музику.

Симфонії мангеймських композиторів приводили у захват В. А. Моцарта — великого композитора-симфоніста, який подарував світові класичний (зразковий) тип симфонії.

Яку музику Моцарта ви слухали в початковій школі?

Чи подобається вона вам? Поясніть, чому. 

Слухання Вольфганг Амадей Моцарт, «Симфонія № 40 соль-мінор» (І частина).

Послухайте першу частину симфонії В. А. Моцарта, намагаючись простежити, як розвивається головна тема, як змінюється музика Визначте тембри інструментів, що звучать.

Наспівайте мелодію головної партії, відчуйте виразність інтонації.

Вольфганг Амадей Моцарт (1756— 1791) — видатний австрійський композитор, клавесиніст, органіст, диригент, один із найславетніших представників світової музичної класики. Моцарт широко визнаний: його унікальність полягає в тому, що він працював у всіх музичних жанрах того часу й у всіх досяг найвищої майстерності.

Народився в маленькому містечку Зальцбург. Його батько був освіченим музикантом, грав на скрипці, органі, керував церковним хором, писав музику, а також був прекрасним педагогом. Він був першим жителем свого обдарованого сина. У чотири роки Вольфганг написав лої перші твори. Його настільки зачаровували заняття музикою, що він багато годин проводив за інструментом.

Маленький Вольфганг самостійно опанував гру на скрипці та органі. Його швидкий розвиток вражав людей, і його назвали «дивом-дитиною», вундеркіндом. У шість років він виступав із концертами в різних містах світу. Коли Моцарту виповнилося 13 років, його батько, вирішивши дати сину найповнішу музичну освіту, відправив його в Італію, де маленький композитор підкорив усіх своїм талантом: Папа Римський посвячує Моцарта у лицарі Золотої шпори, а також його обирають у члени італійської філармонічної академії.

У 16 років Моцарт, який вивчив французьку, англійську, латинську італійську мови, на рівні з дорослими і відомими музикантами пише різноманітну музику: концерти, симфонії, меси, опери та камерні твори.

Він прожив лише 36 років, але написав дуже багато творів, серед них опера «Чарівна флейта» — яскрава казка про мудрість, добро і справедливість. Її створено за мотивами кількох казкових сюжетів, головні дійові особи опери — мудрий і добрий чарівник Зарастро та безжалісна і мстива Цариця Ночі.

МУЗИЧНА СКАРБНИЧКА КАЗОК І ЛЕГЕНД. ПРО КАЗКОВУ ТАЄМНИЦЮ МАЛЕНЬКОГО МОЦАРТА


Читайте також:

  1. ЗАРУБІЖНА МУЗИКА XIX СТОЛІТТЯ .
  2. Манера співу. Музика і танець в індійському кінематографі.
  3. Музика Давнього Китаю
  4. Музика і звукові ефекти
  5. Музика і театр.
  6. Музика та театр
  7. Музика та театр.
  8. Музика як мас-медіа
  9. Музика, живопис та архітектура
  10. Музика, театр. Народження кіно
  11. Музика.
  12. Музика.




Переглядів: 1351

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухання Бенджамін Бріттен, «Путівник по оркестру для молоді». | Урок 23. Симфонічна музика .

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.