Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План вивчення теми

ІІІ. Питання для самоконтолю

ІІ. Структурно-логічні схеми

 

Рис. 3.1. Загальна схема управління витратами на підприємстві

 

 

 

 

Рис. 3.2 Загальна схема функціонального аспекту системи
управління витратами на підприємстві

 

Рис. 3.3. Структура управління витратами

 

 

Рис. 3.4. Аспекти системи центрів відповідальності

1. Дайте характеристику основним параметрам управління витратами.

2. Які основні складові системи управління витратами в управлінсько-функціональному контурі?

3. Що входить до системи управління витратами за еко-номіко-функціональною ознакою?

4. Схарактеризуйте функції розроблення рішень в управ­лінні витратами.

5. Поясніть зміст функції контролю витрат.

6. У чому полягають особливості вибору факторів спону­кання до забезпечення належного рівня витрат?

7. Що таке стандарти управління підприємством, який зв'язок вони мають з управлінням витратами?

8. Які теорії покладені в основу концепції стратегічного управління витратами?

9. Що таке ланцюжок цінностей, як він пов'язаний з управлінням витратами?

10. Наведіть переліки структурних та функціональних фак­торів, що впливають на рівень витрат.

11. Що таке бенчмаркінг, або метод еталонних порівнянь, як він може застосовуватися в управлінні витратами?

12. Який потенціал стосовно управління витратами має теорія обмежень?

13. Схарактеризуйте основні елементи концепції управлін­ня витратами на якість.

14. Наведіть базові методи, що дозволяють формалізувати невизначеність інформації та вимірювати ризик.

15. Які можливості для управління витратами надають інтервальний аналіз та теорія нечітких множин?

16. Що таке центр відповідальності, наведіть декілька при­кладів.

17. Назвіть переваги управління витратами підприємства за центрами відповідальності.

18. Яких принципів треба дотримуватися під час форму­вання центрів відповідальності?

19. Які різновиди центрів відповідальності виділяють за ознакою обсягу повноважень та відповідальності?

20. У чому полягають особливості центрів витрат підрозді­лів основного виробництва?

21. За допомогою яких показників оцінюється ефектив­ність центрів відповідальності різних видів?

 

 

Тема. Формування витрат за місцями і центрами відповідальності

1. Розроблення кошторисів центрів відповідальності в системі бюджетування. ( СРС)

2. Розподіл витрат допоміжних і обслуговуючих підрозділів.(СРС)

3. Складання кошторису підприємства. (лекція)

Домашнє завдання: М.Г. Грещак « Управління витратами» с. 68 - 88,

1. підготуватись до опитування за питаннями на с. 88,

2. опрацювати питання теми, які виносяться на СРС:

- Розроблення кошторисів центрів відповідальності в системі бюджетування. ( СРС)

- Розподіл витрат допоміжних і обслуговуючих підрозділів.(СРС)


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  7. V. Вивчення нового матеріалу.
  8. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  9. Вивчення
  10. Вивчення антонімів
  11. Вивчення взаємозв’язків правопорушень з іншими соціальними явищами
  12. Вивчення вогнепальної зброї і наслідків її застосування для вирішен­ня діагностичних та ідентифікаційних завдань.




Переглядів: 506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Основні категорій і поняття та прикладні задачі | І. Основні категорій і поняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.