Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вихідні показники та визначення цільової собівартості

Етап 3. Визначення цільової собівартості. Максимально допус­тима величина витрат на виготовлення нового продукту — цільова собівартість — визначається як різниця між цільовою ціною реалізації та встановленою величиною цільового прибутку.

Для успішної реалізації досягнення цільової собівартості необхідною умовою є відсутність розбіжності між визначеною цільовою собівартістю та прогнозованою, яку не можна ліквідувати. Така розбіжність, у разі наявності, має бути в межах виробничих можливостей зниження витрат підприємства та його постачальників.

Етап 4. Проведення функціонально-вартісного аналізу (ФВА) окремих компонентів та продукту в цілому.Результатом ФВА є мінімізація собівартості та оптимізація конструкції нового продукту з одночасним збере­женням вихідного набору функцій. Проведення ФВА має забез­печити, за умов розбіжності, зниження прогнозованих витрат до рівня цільової собівартості.

Етап 5. Таргет-костинг постачальників та дистриб'юторів, аналіз ланцюжка вартості.Після визначення цільової собівар­тості всього продукту в цілому, визначають її цільовий рівень за окремими функціями та їх фізичними носіями — компонентами (елементами конструкції). Цільова собівартість компонентів, які постачаються підприємству є предметом домовленостей з поста­чальниками.

Етап 6. Ітеративне порівняння прогнозованої собівартості з цільовою. Процес досягнення цільового рівня собівартості відбу­вається неоднаково для всіх компонентів та процесів, пов'язаних із виробництвом нового продукту. Величина зниження витрат за окремими компонентами до рівня цільових визначається на осно­ві оціночних суджень, підставою для яких може бути значущість (споживча цінність) компонента, тенденції аналогічних оцінок, інші дані; також величина зниження може бути предметом домо­вленостей як між різними виробничими підрозділами, так і з по­стачальниками компонентів.

Етап 7. Управління витратами на стадії виробництва нового продукту.Після запуску нового продукту у виробництво управління та моніторинг витрат можуть здійснюватися за допомогою поточного бюджетування та звичайних методів, таких як стандарт-костинг. Си­стематичне, безперервне та поступове зниження витрат на стадії ви­робництва може здійснюватись завдяки використанню положень кайдзен-костингу.

Можливе використання в межах таргет-костингу таких методів та систем:

• калькулювання та управління за видами діяльності (АВС/М);

• тотальне управління якістю (Total Quality Management, TQM);

• система управління запасами «точно за часом» (Just-in-Time, jlT);

• функціонально-вартісний аналіз (value analysis|engineering, VA/E);

• діаграми причинно-наслідкових зв'язків ('fishbone' diagrams);

• кайдзен-костинг (Kaizen costing);

• системи планування ресурсів підприємства (MRP-II, ERP, CSRP);

• всебічна раціоналізація виробництва (lean manufacturing).

ПРИКЛАД 1. Підприємство працює над розробленням нового продукту. Проведення маркетингових досліджень дозволило ідентифікува­ти цінність нового продукту для потенційних споживачів за су­купністю його специфічних характеристик та у порівнянні з про­дукцією конкурентів. Результати досліджень та орієнтація на маркетингово-продуктові цілі підприємства стали основою для встановлення цільової ціни та прогнозування обсягів реалізації за весь час продажу нової моделі на ринку (див. табл. 1).

Таблиця 1

Показник Значення
1. Прогнозований обсяг збуту, од. 300 000
2. Цільова ціна реалізації, грн.
3. Цільовий прибуток (30 % від ціни реалізації")
4. Прогнозована собівартість, грн.
5. Цільова собівартість (п. 2 - п. 3), грн.

Перевищення прогнозованої собівартості над цільовою викликає необхідність проведення комплексу робіт зі зниження витрат.

У таблиці 2 представлено структуру прогнозованої собі­вартості до та після проведених робіт зі зниження витрат на но­вий продукт.

 

Таблиця 2


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. IV група- показники надійності підприємства
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. Абсолютні показники фінансової стійкості
  7. Абсолютні показники фінансової стійкості та її типи
  8. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  9. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  10. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  11. Аналіз показників валового прибутку і собівартості реалізованої продукції
  12. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні




Переглядів: 1075

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Основні категорій і поняття | ІІІ. Питання для самоконтолю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.