Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Матеріально-технічне господарство залізниць.

Самостійна робота № 10

 

 

1. На залізничному транспорті України діють такі органи матеріально-технічного забезпечення:

· Головне управління матеріально-технічних ресурсів та координації закупівель (ЦХ), яке знаходиться в апараті Укрзалізниці і здійснює планування матеріальних потреб, нормує споживання матеріальних ресурсів, організовує постачання залізницям та іншим організаціям залізничного транспорту необхідних матеріалів, обладнання, запасних частин і виробів;

· Служба матеріально-технічного забезпечення (НХ), яка знаходиться в апараті управління залізниці і складає заявки на матеріали, обладнання та технічні запасні частини, організовує постачання їх підрозділам та лінійним організаціям залізниці, здійснює децентралізовані заготівлі матеріалів, а також керує планово-оперативною діяльністю Головного матеріального складу залізниці.

· Територіальний відділ матеріально-технічного забезпечення (ТВ МТЗ), який підпорядкований службі НХ і здійснює матеріально-технічне забезпечення та інші покладені на нього функції в межах дирекції залізничних перевезень (ДН).

Головні матеріальні склади, матеріальні склади та інші постачальні організації, які знаходяться в безпосередньому підпорядкуванні Укрзалізниці і залізниць, забезпечують складську реалізацію матеріальних ресурсів, здійснюють приймання та зберігання їх запасів, видачу і доставку матеріальних цінностей.

На базі постачальних організацій Укрзалізниці створено Державне підприємство матеріально-технічного забезпечення залізничного транспорту України«Укрзалізничпостач» (ЦХП), на яке покладено відповідальність за забезпечення залізниць, заводів, інших підприємств і організацій залізничного транспорту необхідними матеріалами і продукцією незалежно від форм і способів їх збуту та обсягів замовлень.

Укрзалізничпостач є юридичною особою, веде самостійний баланс, має розрахунковий рахунок, валютний та інші рахунки в установах банків, печатку зі своїм найменуванням, може мати товарний знак, який реєструється відповідно до чинного законодавства.

Відносини Укрзалізничпостачу з іншими підприємствами і громадянами в усіх сферах виробничої діяльності здійснюється на основі договорів.

Служба матеріально-технічного забезпечення (НХ) займається забезпеченням залізниці, її підрозділів і лінійних підприємств усіма матеріалами, деякими видами обладнання і запасними частинами. (рис. 10.1)

Рис. 10.1. Схема матеріально-технічного забезпечення на залізниці

 

Територіальний відділ матеріально-технічного забезпечення (ТВ МТЗ) є відособленим підрозділом служби матеріально-технічного забезпечення залізниці. Діяльність ТВ МТЗ включає:

· матеріально-технічне забезпечення лінійних підприємств залізничного транспорту;

· будівництво, ремонт, монтаж огляд-перевірку вагонних і товарних вагів;

· будівництво та ремонт промислових і цивільних споруд;

· організація громадського харчування на підприємствах залізничного транспорту;

· оптова і роздрібна торгівля матеріалами, інструментом, іншими матеріалами;

· закупівля сільськогосподарської продукції;

· ведення підсобного господарства з переробкою продукції цих господарств;

· надання комерційних, рекламно-інформаційних послуг;

· будівельні та побутові послуги.

ТВ МТЗ не є юридичною особою, але веде свій баланс, який входить до зведеного балансу Служби матеріально-технічного забезпечення залізниці (НХ), рахунки в банківських установах, печатку зі своїм найменування. Укладає господарські договори від імені управління залізниці за довіреністю начальника залізниці.

2. Організація постачання на залізничному транспорті проходить стадії:

· виявлення потреб у матеріалах і обладнанні;

· одержання фондів на матеріали і розподіл їх між споживачами;

· складання плану постачання і укладання договорів з постачальники;

· реалізація фондів матеріальних ресурсів, придбання матеріалів;

· приймання і зберігання матеріалів на складах залізниць;

· відпуск іі доставка матеріалів споживачам;

· облік, контроль і ревізія матеріальних запасів на складах;

· розрахунки з постачальниками і споживачами.

Організація матеріально-технічного постачання передбачає створення на складах нормативного їх запасу. Служба МТЗ залізниці перевіряє і коригує заявки територіальних відділів, після чого представляє зведену заявку залізниці в Головне управління матеріально-технічних ресурсів та координації закупівель Укрзалізниці. Паралельно галузеві служби представляють свої заявки на обладнання у відповідні головні управління Укрзалізниці. Зведений план потреб у матеріалах і обладнанні для залізничного транспорту складає Головне управління матеріально-технічних ресурсів та координації закупівель Укрзалізниці (ЦХ).

Заявки на матеріали мають узгодитися з фінансовими ресурсами, а на обладнання – з планом капітальних вкладень. У відповідності з кількістю матеріалів, палива і обладнання, які виділяються органами збуту промислових підприємств-виробників, ЦХ Укрзалізниці складає план матеріально-технічного постачання, на підставі якого служба НХ повідомляє споживачів про заплановані обсяги і терміни поставок. Постачальники і замовники укладають між собою договори на поставку.

Відвантаження матеріалів постачальниками організується так, щоб вони оминали проміжні склади органів матеріально-технічного забезпечення і надходили безпосередньо споживачам. Така доставка називається транзитною.

3. Для накопичення і зберігання запасів палива, сировини, матеріалів, обладнання і запасних частин використовуються склади. Вони бувають:

* спеціалізовані – для зберігання певного матеріалу і продукції;

* універсальні – для зберігання різних видів матеріалів, продукції і запасних частин.

Основними видами спеціалізованих складів є паливні, призначення для зберігання дизельного палива.

До матеріальних складів відносяться бази Укрзалізничпостачу, головні склади залізниць, склади і комори ТВ МТЗ, підприємств і будівельних організацій.

Головний склад залізниці підпорядкований службі матеріально-технічного забезпечення і призначений для зберігання матеріалів, які надходять від підприємств-постачальників і баз Укрзалізничпостачу, та забезпечення ними матеріальних складів територіальних відділів і лінійних підприємств залізниці. Він розміщується в пункті масового надходження матеріалів, а склади територіальних відділів – у пунктах масового їх споживання.

Матеріальний склад або база – це комплекс закритих приміщень, критих і відкритих платформ, площадок та інших пристроїв залежно від обсягів і виду матеріалів та продукції, які в ньому зберігаються. Вони оснащуються відповідними засобами комплексної механізації вантажно-розвантажувальних і складських робіт, ваговим господарством, протипожежним обладнанням та інвентарем, водогонами, освітленням.

Матеріали в складі розміщують з урахуванням їхніх фізичних та хімічних властивостей, сортності, розмірів, термінів надходження, зберігання й інших технологічних вимог.

 

 


Читайте також:

  1. Вагонне господарство
  2. Вплив на світове господарство
  3. Господарство античної Греції.
  4. Господарство Німеччини у міжвоєнний період
  5. Господарство первісних племен на території України
  6. Господарство первісних племен на території України
  7. Господарство первісних племен на території Українських земель. Трипільська культура
  8. Господарство провідних країн світу в міжвоєнний період
  9. Господарство провідних країн світу в останній третині ХІХ — на початку ХХ ст.
  10. Господарство регулювання
  11. Господарство скіфів, грецьких і римських колоній Північного Причорномор’я
  12. Господарство Стародавньої Греції




Переглядів: 1980

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пасажирські поїзди | Ознайомлення із структурою управління, технічним оснащенням та технологією метрополітену.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.