МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Нью-Йоркська група поетів – об’єднання українських поетів емігрантів, 1958 - Нью-Йорк, представники: Богдан Бойчук, Віра Вовк, Юрій Тарнавський, Емма Андріївська.На могилі написано: “Ми є. Були. І будем. Й Вітчизна наша з нами”. Роман “Тигролови” – у 1944 виданий під назвою “Звіролови”, згодом перероблений і в 1946 – “Тигролови”. Жанр: пригодницький роман (насичений пригодами, несподіваними поворотами). Композиційний принцип: принцип дихотології – це коли сюжетні лінії розгортаються паралельно, протиставляються, зіставляються (Многогрішний(прототип Івана Багряного), Медвин). Тема: трагічна доля людини-особистості в радянському тоталітарному режиму. Ідея: перемога добра над злом; за будь-яких обставин, кожен передусім має бути Людиною. Стиль: неореалізм + елементи романтики +філософія екзистенціалізму. МУР – об’єднання українських письменників, з метою консолідувати українських літераторів, які після Другої світової війни опинилися в таборах Німеччини і Австрії. 1945 – 1948 - виникло в Німеччині (Улас Самчук). Представники: Багряний, Маланюк, Клен, Улас Самчук, Тодось, Осмачка. Ознаки або діяльність: - видавнича діяльність; - відмова від теорії національного реалізму; - орієнтація на Європу. Завдання:- об’єднати творчі сили України; - створення власного видавництва; - кожен поет має йти окремою, індивідуальною дорогою, розробляючи свій стиль; - дотримуватись естетичних критерій поезій; - модернізація поетики. Олександр Петрович Довженко – 10.09.1894 народився в селі Сосниця на Чернігівщині (річка Десна). Батьки заміжні селяни, вели родовід від козаків. У них було 14 дітей, вижило тільки двоє – Сашко і його сестра Поліна. Освіта: Сосницька парафіяльна школа, Сосницьке училище, Глухівський інститут (єдиний заклад куди приймали дітей селян), Київський комерційний інститут; був вільним слухачем лекцій Академії мистецтв, переїхав до Харкова. Робота: вчителював, 1921-1923 – перебував на дипломатичній роботі (Польща, Франція, Німеччина). Був одним з засновників ВАПЛІТЕ. Покинув Харків і переїхав до Одеси. Це був найяскравіший період творчості, виходять твори які стали фурором кінематографу: “Ягідка”, “Сумка” – комедії; “Звенигора”, “Земля” – принесли світову славу. У 1958 Брюсселі фільм “Земля” було визнано найкращою кінокартиною “усіх часів і народів”. Чарлі Чаплін надіслав вітальну телеграму Довженку. 1930 – побував у Берліні, Празі, Парижі, Лондоні, де вивчав техніку звукового кіно. Довженко зняв перший звуковий фільм “Іван” (1932). За всі зняті ним фільми, його звинувачували у націоналізмі. 1932 – переїхав до Москви. Бо залишатись в Україні стало небезпечно. “Аероград”та ”Щорс” знімає на замовлення Сталіна. Перед війною його прийняли до Спілки письменників СРСР, призначили художнім керівником Київської кіностудії. Біля Одеської і Київської кіностудії посадив яблуневі сади. Творчість: військовий кореспондент, вів записи з яких виникла його книга “Щоденник”. У ньому розкрито особисту, життєву і творчу драму письменника, особливо після заборони твору “Україна в огні”. Твір не сподобався Сталіну. Заборонили працювати на Київській кіностудії, влада відібрала в нього Київську квартиру, примусивши остаточно оселитися в Москві. В тузі за рідним краєм народилась автобіографічна повість “Зачарована Десна”. 25.11.1956 – помер, похований на Новодівичому кладовищі в Москві. Довженко започаткував кіноповість- сценарій, перероблений для читання; жанр художнього твору, що поєднує ознаки кіно (фрагментарність і динамізм оповіді, монументалізм образів і зорових вражень) і повісті (епічність і психологізм, метафоричність, авторські відступи і широкі пейзажні картини). “Україна в огні” (1943) – неореалізм, ознаки: поглиблений психологізм; типові характери в типових осіб; відтворення внутрішнього світу героїв; історизм у відтворенні явищ дійсності. Жанр: кіноповість. Тема: зображення початку Великої Вітчизняної війни; жахливого наступу фашистів і відступ радянських військ. Ідея: утвердження незнищенності української нації, високої моралі українців під час Великої Вітчизняної війни. Пісня “Ой піду я до роду” є обрамленням твору. Історія написання: вписалась на фронті, написанню кіноповісті передував нарис “Україна в огні” та трьох оповідань: “Незабутні”, “На колючому дроті”, “Перемога”. 1944 – Сталін скликав засідання політбюро і виголосив доповідь про “антиленінські помилки і перекручення кіноповісті О. Довженка “Україна в огні””. Сталін не дав наказу до його розстрілу, розраховуючи, що стане головним героєм твору. “Зачарована Десна” (1957) – неоромантизм. Жанр: кіноповість; автобіографічне оповідання (дав визначення см автор). Тема: зображення дитинства і джерел формування митця. Ідея: оспівування краю дитинства, його людей, природи. Оповідач: малий Сашко. Основна форма змалювання: спогади зрілого майстра. Два плани зображення: малий Сашко; Дорослий митець. Витоки таланту: митець може сформуватись тільки пізнавши – історії рідного краю; традиції; морально-етичні ідеали.
Читайте також:
|
||||||||
|