Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Закріплення вивченого матеріалу.

Стандартні типи даних

Структура програми.

Абетки(алфавіт) мови С.

Константа – це величина, яка не змінюється протягом виконання всієї програми

Основні поняття та визначення.

Програма мовою С складається з синтаксичних конструкцій які називаються - команди (оператори, вказівки).

Команди будуються з лексем. Лексема – неподільний елемент мови (слово, число, символи операцій). Ідентифікатор – це назва (ім’я), яку користувач надає об’єктам, наприклад змінним, сталим, функціям. Ідентифікатори записуються латинськими буквами, цифрами, знаком підкреслення. Розпочинаються ідентифікатори з латинських літер та знаку підкреслення.

При написаннні імені ідентифікатора враховується регіср. Ключові слова – це зарезервовані ідентифікатори, які використовуються для написання команд.

Перелік зарезервованих слів: auto continue float interrupt short unsigned asm default for long signed void break do far near sizeof volatile case double goto pascal static while cdecl else huge switch struct char enum if register typedef const extern int return union

Перепроцесор - це програма, яка опрацьовує директиви. Директива перепроцесора це команди компілятора, які виконуються на початку програми

Директиви мови С розпочинаються символом #

#include – директива підключення файлу, бібліотеки

Директива #define

#define –має два значення:

Коментар – це фрагмент тексту який призначено для пояснення програми або окремих фрагментів. Коментар записують:

· великі та малі літери латинської абетки;

· арабські цифри;

· пробільні символи : пробіл, символи табуляції, символ переходу на наступний рядок тощо;

· спеціальні символи , . ; : ? ‘ ” ! | / \ ~ ( ) [ ] { } < > # % ^ & - + * =

#include //опис бібліотек

void main() //головна функція

{

тіло програми;

}

На приклад:

#include

void main()

{

cout<<“моя перша програма мовою сі!\n”;

}

Вид Назва Діапазон Обсяг байтів
Символьний unsigned char 0 .. 255
Char -128 .. 127
Перелічувальний Enum -32,768 .. 32,767
Цілі числа unsigned int 0 .. 65,535
short int -32,768 .. 32,767
Int -32,768 .. 32,767
unsigned long 0 .. 4,294,967,295
Long -2,147,483,648 .. 2,147,483,647
long long або __int64 –9 223 372 036 854 775 808 … 9 223 372 036 854 775 807
unsigned __int64 0 … 18446744073709551615
Дійсні числа Float 3.4 * (10-38) .. 3.4 * (10+38
Double 1.7 * (10-308) .. 1.7 * (10+308)
long double 3.4 * (10-4932) .. 1.1 * (10+4932)

1. Коли і ким була створена мова Сі?

2. З чого складається алфавіт мови Сі?

3. Що таке лексема?

4. Що таке ідентифікатор, правила запису ідентифікатора?

5. Що таке перепроцесор? Як записуються директиви перепроцесора?

6. Як записуються константи мовою С?

7. Як записуються коментарі мовою С?

8. Які типи даних використовують у мові С?

9. Яка структура програми мовою?

Практичне завдання:

Виберіть правильно записані ідентифікатори:

а) a, aa, _a, 1s, max znach;

б) q, f_1? A..a, a*s;

в) s1, Max_znach, x1,_y;

Які з тверджень правильні?

в) тип int займає 1 байт

г) тип long займає 4 байт

д) тип char займає 2 байт

е) тип unsigned char займає 4байт

є) тип short int займає 4 байти


Читайте також:

  1. III. Повторення вивченого матеріалу.
  2. IV. Вивчення нового матеріалу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу.
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  7. V. Вивчення нового матеріалу.
  8. V. Закріплення знань
  9. V. Закріплення нового матеріалу – 5хв.
  10. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  11. Властивості піногуми, як конструкційного матеріалу.
  12. Вплив умов закріплення кінців стрижня на значення критичної сили




Переглядів: 549

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Довжина] [f | n ] [ h | l ] керуючий_символ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.