МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Рекламні комунікаціїПрофесійна комунікація Існує дві стихії спілкування професійних комунікантів: звичайна, людська, особистісна і виробнича, фахова, надособистісна, але яка за певних умов може збігатися з першою і бути професійним виявом її. Виробниче мовлення здійснюється за певними стандартами, зразками, заготовками, з використанням прийнятих способів, правил, принципів створення повідомлення, сюжету, рекламного тексту тощо. Для професійного мовця на задній план відходять питання особистісної мотивації, мети, смислу висловлювання, нівелюється самооцінка мовця з погляду того, наскільки його позиція є коректною, доречною, посутньою, важливою, толерантною, справедливою і т. д. Праця професійного мовця технологізується й автоматизується, втрачає авторське творче начало. Фахівець із мовлення ставиться до свого висловлювання як до продукту, товару, який треба технологічно і вчасно зробити та реалізувати. Письмова комунікація — різні види документів (наказ, службова записка, розпорядження, пояснювальна записка, заява…). Комунікація по телефону — певні правила вертикальної та горизонтальної субординації. Публічний виступ — Презентація — Засідання — Переговори — Розв’язання конфліктів —
Вони є однією з істотних складових процесу комунікації в сучасному суспільстві. Пов'язано це, перш за все з розвитком ринкових відносин в останні кілька десятиліть. Якщо раніше розповсюдження товарів і послуг організацій відбувалося в рамках тотального державного регулювання, то в умовах ринкових відносин організації змушені самі вступати і організовувати комунікацію для свого подальшого економічного функціонування і розвитку. ціннісні орієнтації в суспільстві.
Читайте також:
|
||||||||
|