Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рекламні комунікації

Професійна комунікація

Існує дві стихії спілкування професійних комунікантів: звичайна, людська, особистісна і виробнича, фахова, надособистісна, але яка за певних умов може збігатися з першою і бути професійним виявом її.

Виробниче мовлення здійснюється за певними стандартами, зразками, заготовками, з використанням прийнятих способів, правил, принципів створення повідомлення, сюжету, рекламного тексту тощо. Для професійного мовця на задній план відходять питання особистісної мотивації, мети, смислу висловлювання, нівелюється самооцінка мовця з погляду того, наскільки його позиція є коректною, доречною, посутньою, важливою, толерантною, справедливою і т. д. Праця професійного мовця технологізується й автоматизується, втрачає авторське творче начало. Фахівець із мовлення ставиться до свого висловлювання як до продукту, товару, який треба технологічно і вчасно зробити та реалізувати.

Письмова комунікація — різні види документів (наказ, службова записка, розпорядження, пояснювальна записка, заява…).

Комунікація по телефону — певні правила вертикальної та горизонтальної субординації.

Публічний виступ —

Презентація —

Засідання —

Переговори —

Розв’язання конфліктів —

 

Вони є однією з істотних складових процесу комунікації в сучасному суспільстві. Пов'язано це, перш за все з розвитком ринкових відносин в останні кілька десятиліть. Якщо раніше розповсюдження товарів і послуг організацій відбувалося в рамках тотального державного регулювання, то в умовах ринкових відносин організації змушені самі вступати і організовувати комунікацію для свого подальшого економічного функціонування і розвитку.
Реклама — це, перш за все форма комунікації, яка стає засобом соціально-психологічного впливу; це один з тих комунікативних механізмів, які формують

ціннісні орієнтації в суспільстві.
У рекламі візуальні символи виконують такі основні комунікативні функції:
1. Виробляють у споживачів емоції, сприяють збуту товарів і послуг.
2. Можуть доповнювати текст рекламного повідомлення корисною для рекламодавця інформацією. Подібною інформацією може бути символічна співвіднесеність товару з певною територією, періодом часу і т.д.
3. Впливають на споживача по зоровому і зорово-слухового каналу через зовнішню, друковану, теле-рекламу.
Сприйняття рекламного повідомлення являє собою складний процес аналізу та синтезу. Його особливість полягає в цілісності: хоча реклама і являє собою комплексний подразник, тим не менш, вона сприймається свідомістю як єдине ціле. Ступінь впливу рекламного повідомлення в цілому залежить від ступеня впливу складових його частин. Таким чином, всі частини рекламного звернення (зображення, текст, звук) повинні бути цілеспрямованими і мати силу впливу.
Організатори рекламних кампаній, використовуючи засоби масової комунікації, мають можливість застосовувати будь-яку кількість художніх і графічних зображень, щоб додати зверненням привабливість в очах потенційного споживача. Подібні фактори привабливості товару чи послуги акумулюється у свідомості споживача і потім формують ціннісні орієнтації окремої людини і масової аудиторії. «Подібність» ціннісних орієнтацій індивідів пояснюється багато в чому і ідентичністю інформаційних повідомлень в потоках інформації в ЗМІ, що впливають на масову аудиторію.

 


Читайте також:

  1. Аргументація як раціональна частина комунікації.
  2. ВЕРБАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ. ЗАСОБИ ВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ.
  3. Види комунікації в управлінні
  4. Вплив засобів масової комунікації на формування громадської думки, політичну свідомість та культуру . Функції масової комунікації.
  5. Вплив маркетингової комунікації на поведінку споживачів
  6. Документація в рекламній та видавничої діяльності
  7. Дослідження ефективності маркетингової комунікації
  8. ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ.
  9. Закон ефективної комунікації
  10. Зв'язувальні процеси: комунікації та прийняття рішень
  11. Знову про контроль за результатами діяльності як необхідний елемент сучасної ділової комунікації
  12. Інтегровані маркетингові комунікації




Переглядів: 1103

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Політична комунікація | Невербальна комунікація в християнських конфесіях

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.