Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура та функції канцелярії

Робота з документами на підприємстві (в установі) здійснюється спеціальною службою - канцелярією. Структура канцелярії установлюється на основі типових структур, які діляться на чотири категорії, відповідно до категорiї підприємства. Канцелярія функціонує на підставі типового положення про канцелярію.

Типове положення про канцелярiю має такі основні частини:

1.Загальне положення (визначаються основнi завдання та керівництво канцелярiєю).

2. Основні завдання та функцiї.

3. Права, обов’язки та відповідальність начальника канцелярiї.

Основними функціями та завданнями канцелярії є:

- одержання та облік документів, контроль за їх проходженням у відповідних підрозділах;

- облік документів, підготовлених і оформлених у підрозділі, відправлення вихідної кореспонденції;

- організація та забезпечення документаційного та організаційно-технічного обслуговування роботи колегіальних органів;

- своєчасне подання вхідної кореспонденції керівнику, а після одержання його усної вказівки або письмової резолюції – безпосередньому виконавцю; ознайомлення працівників із розпорядчими та інформаційними документами;

- систематичне інформування керівника підрозділу щодо стану виконання документів і доручень;

- видача працівникам справ і документів для роботи, контроль за їх поверненням, зберіганням та знищенням;

- довідкова робота з питань проходження документів у підрозділах;

- підготовка проекту номенклатури справ на наступний рік, ведення і формування справ відповідно до номенклатури справ;

- участь у проведенні експертизи цінності документів, підготовка та передача справ на архівне зберігання;

- одержання в тимчасове користування архівних справ, повернення їх після закінчення строку використання;

- ознайомлення новопризначених працівників з інструкцією по діловодству та іншими нормативними документами щодо ведення діловодства;

- забезпечення тиражування матеріалів до нарад, засідань та інших заходів, що здійснюються у підрозділах

Структура канцелярiї пiдприємства І категорiї

Канцелярія має багато підрозділів, які займаються певними операціями з документами i вся робота з документами організовується так, щоб керівники та спеціалісти пiдприємства (установи) були в значній мірі звільнені від операцій з документацiйного обслуговування.

Керує канцелярiєю начальник канцелярiї, який підпорядкований керівникові пiдприємства. Начальнику канцелярiї підпорядковані два заступники начальника канцелярiї: заст. начальника канцелярiї - начальник загального відділу, якому пiдпорядкованi наступні підрозділи: підрозділ по прийому та відправці кореспонденції; пiдроздiл з обліку та реєстрації листів громадян; архів, друкарська частина з коректорською групою; секретарі структурних пiдроздiлiв. Замісник начальника канцелярії - начальник секретаріату, якому підпорядковані наступні пiдроздiли виконавців: помічники керівника підприємства; секретарі - стенографістки керiвника пiдприємства; секретар колегії, редактор.

Начальнику канцелярії безпосередньо пiдпорядкованi: пiдроздiли або виконавці з раціоналізації діловодства; пiдроздiли або виконавцi з контролю виконання. Методичне керівництво здійснює начальник канцелярiї над помічниками та секретарями-стенографiстками заступників установи (пiдприємства). Схематично структура канцелярії підприємства І категорії представлена на рис. 11.

 


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. VІ. План та організаційна структура заняття
  3. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  4. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  5. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  6. Алгоритм знаходження ДДНФ (ДКНФ) для даної булевої функції
  7. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .
  8. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  9. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  10. Асимптоти графіка функції
  11. Атомно-кристалічна структура металів
  12. Базальні ядра, їх функції, симптоми ураження




Переглядів: 6197

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми організації і роботи з документами | Структура канцелярії установи ІІ та ІІІ категорії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.