Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант І

Самостійна робота.

Актуалізація опорних знань.

Перевірка домашнього завдання.

Організаційний етап.

Хід уроку

План уроку

1. Організаційний етап. (1 хв)

2. Перевірка домашнього завдання. (5 хв)

3. Актуалізація опорних знань. (15 хв)

3.1. Самостійна робота та.

3.2. Аналіз самостійної роботи.

4. Засвоєння нових знань та формування первинних умінь. (19 хв)

4.1. Означення середньої лінії трикутника.

4.2. Властивості середньої лінії трикутника.

4.3. Виконання усних вправ за готовими рисунками.

4.4. Опорна задача. Виконання письмових вправ.

5. Підбиття підсумків уроку. (4 хв)

6. Домашнє завдання.(1 хв)

Вчитель вітається, перевіряє присутніх, повідомляє тему уроку та завдання уроку.


Задача початкового рівня перевіряється усно: один із учнів розказує хід розв’язання. Дві наступні задачі (достатнього та високого рівнів складності) перевіряються біля дошки. На дошці заздалегідь підготовлені рисунки до цих задач і два інші учні виходять по-черзі до дошки і розказують хід розв’язування (при необхідності записують). Під час цього весь клас уважно слухає і аналізує відповіді своїх однокласників.

Після перевірки домашнього учні виконують самостійну роботу.
С/р проводиться з метою підготовки учнів до сприйняття нового поняття та подальшого оволодіння учнями новими знаннями

С/р поводиться наступним чином: на проекторі відображаються завдання двох варіантів; учні письмово (в робочих зошитах) виконують самостійну роботу.

1. Поділіть даний відрізок АВ на 3 рівних частини.

2. Дано: АК = КВ, ∠1 =∠2. Довести: ВМ = МС.


 

3. На стороні АВ паралелограма ABCD позначили точки М і N, а на стороні CD — точки Е і F так, що BN = =NM = МА = СЕ = EF = FD. Відрізки BE, NF, MD перетинають діагональ АС у точках В, Q, Р відповідно. Доведіть, що АР = PQ = QR = RC.


Читайте також:

  1. II варіант
  2. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  3. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  4. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  5. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  6. Варіант
  7. Варіант 1
  8. Варіант 1
  9. ВАРІАНТ 1
  10. Варіант 1
  11. Варіант 1
  12. Варіант 1




Переглядів: 577

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
План-конспект уроку з геометрії у 8-му класі | Аналіз самостійної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.