4. Засвоєння нових знань та формування первинних умінь. (19 хв)
4.1. Означення середньої лінії трикутника.
4.2. Властивості середньої лінії трикутника.
4.3. Виконання усних вправ за готовими рисунками.
4.4. Опорна задача. Виконання письмових вправ.
5. Підбиття підсумків уроку. (4 хв)
6. Домашнє завдання.(1 хв)
Вчитель вітається, перевіряє присутніх, повідомляє тему уроку та завдання уроку.
Задача початкового рівня перевіряється усно: один із учнів розказує хід розв’язання. Дві наступні задачі (достатнього та високого рівнів складності) перевіряються біля дошки. На дошці заздалегідь підготовлені рисунки до цих задач і два інші учні виходять по-черзі до дошки і розказують хід розв’язування (при необхідності записують). Під час цього весь клас уважно слухає і аналізує відповіді своїх однокласників.
Після перевірки домашнього учні виконують самостійну роботу. С/р проводиться з метою підготовки учнів до сприйняття нового поняття та подальшого оволодіння учнями новими знаннями
С/р поводиться наступним чином: на проекторі відображаються завдання двох варіантів; учні письмово (в робочих зошитах) виконують самостійну роботу.
1. Поділіть даний відрізок АВ на 3 рівних частини.
2. Дано: АК = КВ, ∠1 =∠2. Довести: ВМ = МС.
3. На стороні АВ паралелограма ABCD позначили точки М і N, а на стороні CD — точки Е і F так, що BN = =NM = МА = СЕ = EF = FD. Відрізки BE, NF, MD перетинають діагональ АС у точках В, Q, Р відповідно. Доведіть, що АР = PQ = QR = RC.