Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План-конспект уроку з геометрії у 8-му класі

на тему:

«Середня лінія трикутника»

 

Підготувала студентка групи М-43

Веселовська Г. М.

 

Тернопіль-2012

Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Дата проведення:

Мета уроку:

· Освітня: вивчити і засвоїти властивості середньої лінії трикутника; сформувати в учнів поняття середньої лінії трикутника; закріпити знання учнів про теорему Фалеса та уміння її застосувати.

· Розвиваюча: розвивати уміння і навички роботи з готовими рисунками; формувати навчально-пізнавальні навички під час роботи з додатковим матеріалом; розвивати логічне мислення, увагу, загально навчальні знання.

· Виховна: виховувати інтерес до математики, активність, мобільність, старанність; естетичне виховання спрямоване на «красиве» оформлення розв’язку задачі.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Підсумок уроку
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. VII. Підсумки уроку
  6. VIІ. Підсумок уроку
  7. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  8. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  9. Вимоги до проведення сучасного уроку
  10. Вимоги до уроку
  11. Відношення до першої св. війни різних класів і партій.
  12. Додатковий матеріал до уроку




Переглядів: 664

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ринкова рівновага | Варіант І

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.