МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Припинення зловживань емблемою червоного хреста чи червоного півмісяця.Будучи учасниками Женевських конвенцій і користуючись за допомогою військово-медичних служб своїх озброєних сил, які були передбачені Конвенціями захисту держави, в тому числі і Україна, зобов’язані суворо дотримуватись відповідних положень міжнародного гуманітарного права про захист емблеми, слідкувати за тим, щоб до емблеми ставились з повагою як у військовий, так й у мирний час. Згідно статті 54 першої Женевської Конвенції 1949 року, держави повинні вживати заходів щодо недопущення і припинення протиправного використання емблеми. «Високі Договірні Сторони, в тому випадку, якщо їх діючого законодавства виявиться недостатньо, вживатимуть заходів, необхідних для попередження й припинення в усякий час зловживань, вказаних у статті 53», - зазначається в Конвенції. При цьому Женевські Конвенції та Додаткові протоколи до них захищають такі назви як «Червоний Хрест» і «Червоний Півмісяць», спеціальні розпізнавальні сигнали та зображення білого хреста на червоному полі. Вказані символи повинні також перебувати під захистом відповідних положень національного законодавства. На виконання цих вимог держави зобов’язані: - прийняти законодавчі акти, в яких мають бути відображені положення, які визначають саму емблему, осіб та майно, що перебувають під її захистом, її законне використання, а також перелік організацій (осіб), яким дозволено використовувати емблему; - прийняти законодавчі акти по припиненню зловживань емблемою, в яких повинні відобразитися заходи впливу (покарання) за різні види зловживань емблемою (наслідування емблеми, використання емблеми в комерційних цілях, віроломне використання); - визначати органи, які будуть слідкувати за правильним використанням емблеми. Такими органами, як правило, є: у відношенні наслідування емблеми, її використання в комерційних цілях, а також інші зловживання емблемою в мирний час – національні бюро (комітети) товарних знаків і патентів; у відношенні віроломного використання емблеми – відповідні військові владні органи. При цьому важливо знати, що віроломне використання емблеми являє собою тяжкий вид зловживання емблемою, є грубим порушенням Женевських Конвенцій та Додаткових протоколів до них і військовим злочином; - якомога ширше і ще у мирний час поширювати інформацію про правила використання емблеми серед усіх категорій населення і в першу чергу серед військовослужбовців. Підставою для таких зобов’язань держав є те, що держави підписали й ратифікували Женевські Конвенції та Додаткові протоколи до них і зобов’язані імплементувати положення вказаних міжнародних договорів в національне законодавство; що зловживання емблемою в якості захисного знаку можуть поставити під загрозу життя тих, хто має законне право використовувати емблему; що зловживання емблемою в якості розпізнавального знаку в мирний час можуть завдати шкоди її використанню в захисних цілях у військовий час. В Україні, яка є учасницею Женевських Конвенцій та Додаткових протоколів до них, передбачена кримінальна відповідальність за незаконне використання емблем і знаків Червоного Хреста і Червоного Півмісяця. Це положення було відбите й у новій редакції Кримінального кодексу України. Розглядається питання про прийняття окремого законодавчого акта про використання і захист емблем Червоного Хреста і Червоного Півмісяця. Значна роль у тому, щоб емблема поважалася й не було зловживань при її використанні, належить національним товариствам, в тому числі й Національному комітету Червоного Хреста України. Міжнародний комітет Червоного Хреста, сприяючі встановленню міжнародних норм, необхідних для забезпечення поваги до емблеми, на підставі Женевських Конвенцій 1949 р. і Додаткових протоколів до них 1977 р., запропонував державам типовий закон про використання й захист емблем Червоного Хреста і Червоного Півмісяця, дотримуючись при цьому Заключної декларації Міжнародної конференції по захисту жертв війни 1993 р. і Рекомендаціям Міжнародної групи експертів 1995 р., схвалених XXVI Міжнародною конференцією Червоного Хреста і Червоного Півмісяця, що відбулася в грудні 1995 р. в Женеві. Це було зроблено з метою надання допомоги державам з питань розробки чи вдосконалення національного законодавства. Програми МКЧХ по поширенню знань про міжнародне гуманітарне право включають у себе необхідну інформацію про емблему. Захист емблеми, що є символом безсторонньої гуманітарної допомоги тим, хто страждає, часто єдиним захистом для тих, хто намагається полегшити страждання жертв збройних конфліктів і єдиною гарантією того, що цим жертвам буде надана необхідна і своєчасна допомога, повинен стати найважливішим напрямком у всій гуманітарній діяльності. Висновки: Політичні, ідеологічні, національні і конфесійні протиріччя, що розділяють сучасний мир, найчастішке є джерелами виникнення нових збройних конфліктів, які несуть за собою смерть людей, страждання, знищують пам’ятники культури і мистецтва, завдають непоправної шкоди навколишньому середовищу. Міжнародний рух Червоного Хреста і Червоного Півмісяця зобов’язаний проявити єдність в своїй гуманітарній діяльності і прийняти зважене рішення у питаннях єдності емблеми, соблюдая при цтьому, як відмічає Президент МКЧХ Корнеліо Соммаруга такі 4 вимоги: - рішення, яке приймається, повинно бути приємлимо для максимально більшого числа людей; - на держави і національні товариства, які використовують один із принаних знаків, не повинен здійснюватись тиск з метою принудити їх відмовитись від своєї емблеми або змінити її, якщо вони не мають мети це робити; - будь-який новий знак, який може бути прийнятий, повинен бути графічно простим, що дозволить розрізняти його з більших відстаней; він не повинен викликати політичних, релігійних. Національних ті інших асоціацій; він повинен широко пропагандируватись вже в мирний час, щоб ті, від кого потребується повага знака, мали змогу легко розпізнати його; - необхідно уникати збільшення кількості знаків, що можливо у разі надання великї свободи вибору знаків.
Гаазьке право або міжнародні правила, Читайте також:
|
||||||||
|