МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мета і завдання курсуЕкономіка підприємства – це наука про ефективність виробництва, шляхи і методи досягнення підприємством найкращих результатів при найменших затратах. Термін „Економіка” вперше виник в античному суспільстві як “економія” – наука про домогосподарство. Термін “економія” вперше запропонував Ксенофонт. Найбільш глибоким дослідником економічних проблем був Аристотель. Сучасний стан розвитку економіки України зумовлює формування та розвиток нових форм та методів управління господарською діяльністю всіх суб’єктів економіки, основними структурними елементами яких є підприємства. Господарюючому суб`єкту надані широкі права і можливості у реалізації своїх економічних інтересів, виборі способів організації виробництва та збуту продукції. При цьому підприємство виходить із власних ресурсних можливостей з врахуванням широкого спектру факторів, які впливають на ефективність використання виробничого потенціалу. ВСТУП НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК Міністерство освіти і науки України Житомирський державний технологічний університет
(конспект лекцій)
з курсу «Економіка підприємства»
Житомир 2013
Навчальний посібник з курсу «Економіка підприємства» для студентів економічних спеціальностей. Укладач: Кушніренко О.М. Предметом вивчення економіки підприємства є методи і способи раціонального поєднання і ефективного використання всіх елементів виробничого процесу на рівні підприємства. При цьому економічні і організаційні питання розглядаються в тісному зв’язку з технікою і технологією.
Економіка підприємства – це сукупність економічних процесів, які здійснюються на підприємстві при використанні ресурсів для задоволення матеріальних потреб у відповідності до матеріальних можливостей учасників господарської діяльності. Економіка підприємства як наука і навчальний курс є системою знань про закони, закономірності і правила використання на підприємстві певних, суворо обмежених, ресурсів для випуску корисної продукції (робіт, послуг) і розподілу її серед споживачів. Мета дисципліни “Економіка підприємства” – надання знань з основних розділів прикладної економіки, організації та результативності господарювання на рівні первинної ланки суспільного виробництва. Завдання дисципліни: - вивчення теорії та методологічних засад засвоєння практичних навичок управління підприємством у конкурентному середовищі; - формування вмінь ефективного використання ресурсного і виробничо-господарського потенціалу, - забезпечення розширеного самовідтворення на основі інвестиційно-інноваційної моделі розвитку. Предмет дисципліни “Економіка підприємства” – закономірності функціонування і розвитку підприємства в ринкових умовах. У результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати: - економічні основи функціонування підприємств в умовах ринку; - чинники, які впливають на ефективність роботи підприємств; - економічний зміст ресурсів, структуру та форми ресурсного забезпечення; - шляхи більш раціонального використання ресурсів; - прогресивні методи планування та форми організації виробництва; - показники оцінки результативності діяльності . Студенти повинні вміти: - виконувати економічні розрахунки; - проводити аналіз використання ресурсів; - оцінювати діяльність підприємства з економічної точки зору; - володіти засобами викриття резервів підвищення ефективності діяльності підприємства. Читайте також:
|
||||||||
|