Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Метод максимізації поточного прибутку

Для застосування цього методу небхідно визначити зв’язок між ціною та попитом за допомогою рівняння регресії. Загальний вигляд рівняння регресії:

 

,

 

де N – обсяг збуту продукції, шт.; Ц – ціна продукції, грн.; b0, b1 – коефіцієнти рівняння регресії.

Оптимальну ціну продукції (Цопт) визначають за формулою:

 

,

 

де Ззм – змінні витрати на одиницю продукції, грн.

Критичний обсяг виробництва продукції визначається за допомогою точки беззбитковості за формулою:

 

,

 

де Зпост – умовно-постійні витрати на виробництво та збут випуску продукції, грн.; Ц – ціна одиниці продукції, грн.

 

Приклад 3:

Рівняння регресії, яке встановлює зв’язок між ціною та попитом на продукцію промислового підприємства має вигляд: . Умовно-постійні витрати підприємства на виробництво та збут продукції складають Зпост = 7450 у.о. за квартал. Змінні витрати на одиницю продукції складають Ззм = 3,7 у.о.

Необхідно визначити:

1) оптимальну ціну на продукцію промислового підприємства за методом максимізації поточного прибутку;

2) рівень збуту продукції, який відповідає оптимальній ціні;

3) собівартість продукції, що відповідає даному рівню виробництва та збуту;

4) рівень критичного збуту при даній ціні, нижче якого підприємство не буде отримувати прибуток.

 

Розв’язання:

1)

 

2)

 

3) С = 3,7 + 7450/3234 = 6 у.о.

 

4)



Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I Метод Шеннона-Фано
  4. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  5. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  6. А. науковий факт, b. гіпотеза, с. метод
  7. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  8. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  9. АгротехнІЧНИЙ метод
  10. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  11. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  12. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.




Переглядів: 1222

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод надбавок | Метод встановлення ціни на основі рівня конкурентоспроможності товару

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.