Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Метод встановлення ціни на основі рівня конкурентоспроможності товару

Для визначення ціни необхідно знати інтегральний коефіцієнт конкурентоспроможності товару, який визначається за формулою:

 

 

Далі визначається ціна продукції з урахуванням рівня її конкурентоспроможності за формулою:

 

Цнов = Цб * Кінт

Приклад 4:

Собівартість продукції підприємства складає 62,6 у.о. Підприємство бажає тримати прибуток в розмірі не менше 25 % від собівартості продукції. Дослідив конкурентоспроможність своєї продукції, були визначені групові показники конкурентоспроможності, які складають ІТП = 0,86, ІЕП = 0,94. Ціна базового виробу, за яким здійснювався аналіз конкурентоспроможності, Цб = 86 у.о.

Необхідно визначити ціну продукції підприємства з урахуванням рівня її конкурентоспроможності. Перевірте виконання основної умови – рівень прибутку повинен бути не менше, ніж 25 % від собівартості продукції.

 

Розв’язання:

1) = 0,86 / 0,94 = 0,915

 

2) Цнов = Цб * Кінт = 86 * 0,915 = 78,69 у.о.

 

Перевірка умови:

%П = (Ц – С) / С = (78,69 – 62,6) / 62,6 = 25,7 %.

 



Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I Метод Шеннона-Фано
  4. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  5. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  8. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  9. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  10. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.




Переглядів: 499

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод максимізації поточного прибутку | Формування політики розподілу на підприємстві

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.