МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІНСТИТУТ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ТАТаблиця 2.9. Формування оптимальних варіантів
За результатами, отриманими під час проектування, складаємо ескіз годівниці для птахів (Мал.6).
ІІ. Конструкторський етап
ІІ. Конструкторський етап
Мал.. 6. 1 – Довгі стінки 2 – Короткі стінки 3 – Дно 4 – Стояки 5 – Фронтони 6 – Дах двосхилий
Матеріал, потрібний для виготовлення виробу: деревина м’яких порід (липа, осика, ялина, сосна), тобто легких за вагою, щоб забезпечити легкість конструкції; ДВП або фанера. Я зупинив свій вибір на деревоволокнистій плиті тому, що цей матеріал є в наявності. При чому для виготовлення даху на ДВП наклеюється поліетиленова плівка (скотч) для захисту від попадання вологи. Інструменти та обладнання для виготовлення годівниці для птахів необхідні такі: - розмічальний та вимірювальний – лінійка, олівець, кутник, штангенциркуль; - ріжучий – ножівка, рубанок, токарні різці (реєр, мейсель), напилок; - молоток. Для токарної обробки заготовок я використаю токарний верстат для обробки деревини СТД-120. Операції точіння деревини ми вивчали на уроках технічної праці. Їхне виконання не повинно викликати ніяких ускладнень. Остаточну обробку виробу можна виконати за допомогою шліфувального паперу, зачистивши деталі виробу, щоб надати поверхні виробу гладенького вигляду, та покриємо лаком. Схематично добір матеріалу можна показати так:
Годівниця
Дах Дно Стінки Стояки Фронтони коробки
Деревина ДВП (липа)
Заготовка Заготовка Заготовки Заготовки Заготовки
Економічні розрахунки. Матеріал на годівницю я взяв з відходів. Вся робота виконується вдень, тому ми враховуємо витрати електроенергії тільки на верстат, приблизно вона буде сягати 3 гривні. Загальні витрати на виготовлення годівниці склали Сзаг. = 3 грн.
ІІІ. Технологічний етап Оцінка якості сконструйованого та відомих виробів розраховується за формулою:
ІV. Заключний етап Оцінимо порівнянням якості п’яти відомих годівниць і сконструйованої. Відносний аналіз якості годівниць показує, що розроблена має перевагу перед п’ятьма раніше зробленими годівницями і відповідає вимогам, які перед нею ставились. Оцінка: - наявність недорогих матеріалів; - можливість використання відходів; - оригінальність; - доступність. Недоліком, і досить значним, у виготовленні конструкції годівниці – є складність у виготовленні, але, на мою думку, така конструкція є набагато вдалішою і кращою порівняно до відомих конструкцій. Годівницю я виготовив і зібрав. Тепер птахам, які зимують в наших краях, є куди прилетіти, щоб похарчуватися. Я задоволений своєю роботою, оскільки мені вдалося досягти поставленої мети.
Д/завдання: повторити ПБП при виконанні кулінарних робіт.
Прибирання.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|