МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Завдання “зробити або купити”).Оптимізація спеціалізації виробництва Прийняття стратегічного логістичного рішення щодо оптимального рівня спеціалізації виробництва лежить у площині так званої задачі МОВ (англ. Make or Buy Problem) – «зробити чи купити». У закупівельній логістиці до задачі типу “зробити чи купити” відноситься прийняття одного з альтернативних рішень: · робити комплектуючий виріб чи деталі самим, · купувати в іншого виробника. Розв’язок задачі залежить від зовнішніх факторів і від умов на самому підприємстві (табл. 4.1). Самостійне виробництво комплектуючих знижує залежність підприємства від коливань ринкової кон’юнктури. Водночас високу якість і низьку собівартість комплектуючих швидше надасть виробник, який спеціалізується на їх випуску. Ризик втрат, що обумовлений зростанням залежності від виробника, буде тим нижчим, чим вища надійність поставок і чим більше розвинуті логістичні зв’язки. Крім залежності від ситуації в зовнішньому середовищі, на самих підприємствах можуть діяти фактори, які обумовлюють відмову від власного виробництва. Рішення на користь закупівель комплектуючих і відповідно проти власного виробництва повинно бути прийняте, якщо: - потреба в комплектуючому виробі невелика; - існує велика гнучкість у виборі можливих джерел постачань і виробів-замінників; - відсутні необхідні для виробництва комплектуючих потужності; - відсутні адміністративний або технічний досвід для виготовлення Таблиця 4.1. Фактори, які впливають на прийняття рішення про власне виробництво або постачання зі сторони
Рішення проти закупівель і на користь власноговиробництваприймається тоді, коли: - потреба в комплектуючих виробах стабільна і досить велика; - існуючі постачальники не можуть забезпечити необхідних стандартів якості виробів; - необхідно зберігати комерційну таємницю в області технології виробництва; - комплектуючі вироби можуть бути виготовлені за існуючих виробничих потужностей. Після того, як розв’язана задача “зробити чи купити” і підприємство визначило, яку сировину та матеріали необхідно придбати, розв’язують задачу вибору постачальника. Читайте також:
|
||||||||||||||
|