Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хронологія подій Болонського процесу.

Тема 3. Болонський процес і стратегія модернізації освіти в Україні

Змістовий модуль I. ГЕНЕЗА ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ ТА ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ КРАЇН ЄВРОПИ

ЛЕКЦІЯ III

ПЛАН

1. Хронологія подій Болонського процесу.

2. Болонський процес як засіб інтеграції та демократизації вищої освіти країн Європи.

3. Перспективи вищої школи України в контексті Болонських угод.

4. Нові моделі організації навчального процесу в національній вищій школі.

5. Загальна характеристика педагогічного процесу у вищій школі України згідно Болонських вимог.

6. Показники якості навчання у вищій школі.

7. Науково-методичне забезпечення навчального процесу у вищому навчальному закладі.

8. Навчальна книга в структурі професійної підготовки: зміст, функції та критерії якості.

Україна приєдналася до Болонської декларації 2005 р. Лісабонська угода декларує наявність та вагомість різноманітних освітніх систем і має на меті створення умов, за яких більшість людей зможе бути мобільними на європейському ринку праці й послуг.

Під терміном “Болонський процес”, що охопив 45 країн європейського континенту, мається на увазі масштабна реформа системи вищої освіти. Відповідно до задуму її ініціаторів реформа повинна розв’язати низку завдань:

- підвищити привабливість європейської системи вищої освіти для потенційних студентів через удосконалення її якості;

- посилити зв’язки вищої освіти з науковою та практичною діяльністю;

- збільшити попит на випускників європейських університетів на ринку праці.

Дата Місце проведення Подія
25 травня 1998 року Париж, Франція Міністри, що представляють Великобританію, Німеччину, Італію і Францію, прийняли Спільну декларацію.
Березень 1999 року Веймар, Німеччина Зустріч генеральних директорів ЄС і керівництва Ради ректорів європейських країн для обговорення проблем акредитації та оцінювання у вищій освіті.
Травень 1999 року Копенгаген, Данія Публікація звіту “Тенденції у вищій освіті – I” на замовлення CRE, Конфедерації Рад ректорів країн, що входять до EU, за фінансової підтримки ЄС.
18 – 19 червня 1999 року Болонья, Італія Перша зустріч європейських міністрів, що відповідають за вищу освіту, і прийняття спільної декларації.
8 – 10 лютого 2001 року Лісабон, Португалія Семінар “Акредитація / Надання законної сили”.
14 – 15 лютого 2001 року Берлін, Німеччина Національний семінар із питань Болонського процесу.
16 – 17 лютого 2001 року Гельсінкі, Фінляндія Міжнародний семінар “Університетські ступені короткого циклу”.
1 – 3 березня 2001 року Упсала, Швеція Неформальна зустріч європейських міністрів, що відповідають за освіту і наукові дослідження.
2 – 4 березня 2001 року Мальме, Швеція Міжнародний семінар “Транснаціональна освіта”.
10 березня 2001 року Антверпен, Бельгія Семінар фламандського співтовариства з проблем Болонського процесу.
10 – 12 березня 2001 року Антверпен, Бельгія Семінар студентів Європи “Втілення в життя Болонської декларації”.
13 – 14 березня 2001 року Бєлград, Югославія Національний семінар із проблем Болонського процесу
22 – 25 березня 2001 року Ґетеборґ, Швеція Прийняття Ґетеборзької конвенції конференцією Асоціації національних студентських спілок в Європі.
29 – 30 березня 2001 року Саламанка, Іспанія Конференція європейських вищих навчальних закладів та освітніх організацій, прийняття спільного документа.
09 квітня 2001 року Стокгольм, Швеція Зустріч Групи керівництва у Болонському процесі
21 квітня 2001 року Брюссель, Бельгія Зустріч Ради Асоціації європейських університетів.
26 квітня 2001 року Брюссель, Бельгія Зустріч у розширеному складі групи, що готує рекомендації з Болонського процесу.
Квітень 2001 року Гельсінкі, Фінляндія Публікація звіту “Тенденції у вищій освіті – II” за фінансової підтримки ЄС і ETF.
6 – 8 травня 2001 року Хальмстад, Швеція Зустріч генеральних директорів ЄС і керівництва Рад ректорів європейських країн.
10 – 16 травня 2001 року Братислава, Словаччина Міжнародний семінар і 40-а зустріч Ради Асоціації національних спілок студентів у Європі.
17 травня 2001 року Прага, Чехія Зустріч у розширеному складі групи, що готує рекомендації з Болонського процесу.
18 – 19 травня 2001 року Прага, Чехія Зустріч європейських міністрів, що відповідають за вищу освіту.
Червень 2001 року Рига, Латвія 8-а спільна зустріч у рамках мереж ENIC і NARIC та прийняття документа “Визнання результатів (навчання) у Болонському процесі”.
5 – 8 грудня 2001 року Тампере, Фінляндія 13-а щорічна конференція EAIE розгляд питань Болонського процесу.
1 – 2 березня 2002 року Брюссель, Бельгія Болонський процес: Зона європейської вищої освіти: перспективи і розвиток для сільськогосподарських та дотичних до них наук; компетенція випускників.
21 – 23 травня 2003 року Ґрац, Австрія Друга конференція представників європейських ВНЗ та освітніх організацій.
19 – 20 вересня 2003 року Берлін, Німеччина Третя зустріч європейських міністрів, що відповідають за вищу освіту.

Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. IV. План навчального процесу.
  4. Активний та пасивний типи адаптаційного процесу.
  5. Алгебра випадкових подій
  6. Алгебра подій
  7. Аналіз стану та проблем реалізації Болонського процесу в Україні за ключовими напрямками.
  8. Безвілля, його заподій і переборення.
  9. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС. ДОКУМЕНТИ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ.
  10. Болонського процесу
  11. Види випадкових подій
  12. Видоутворення як основне явище еволюційного процесу.




Переглядів: 1149

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типи ВНЗ та основні напрями їх діяльності | Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.