МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Хронологія подій Болонського процесу.Тема 3. Болонський процес і стратегія модернізації освіти в Україні Змістовий модуль I. ГЕНЕЗА ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ ТА ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ КРАЇН ЄВРОПИ ЛЕКЦІЯ III ПЛАН 1. Хронологія подій Болонського процесу. 2. Болонський процес як засіб інтеграції та демократизації вищої освіти країн Європи. 3. Перспективи вищої школи України в контексті Болонських угод. 4. Нові моделі організації навчального процесу в національній вищій школі. 5. Загальна характеристика педагогічного процесу у вищій школі України згідно Болонських вимог. 6. Показники якості навчання у вищій школі. 7. Науково-методичне забезпечення навчального процесу у вищому навчальному закладі. 8. Навчальна книга в структурі професійної підготовки: зміст, функції та критерії якості. Україна приєдналася до Болонської декларації 2005 р. Лісабонська угода декларує наявність та вагомість різноманітних освітніх систем і має на меті створення умов, за яких більшість людей зможе бути мобільними на європейському ринку праці й послуг. Під терміном “Болонський процес”, що охопив 45 країн європейського континенту, мається на увазі масштабна реформа системи вищої освіти. Відповідно до задуму її ініціаторів реформа повинна розв’язати низку завдань: - підвищити привабливість європейської системи вищої освіти для потенційних студентів через удосконалення її якості; - посилити зв’язки вищої освіти з науковою та практичною діяльністю; - збільшити попит на випускників європейських університетів на ринку праці.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|