МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Структура урокуПри вивченні курсу "Теорія і методика фізичного виховання дошкільнят і дітей молодшого шкільного віку" ми вже коротко знайомилися зі структурою шкільного уроку, розглядаючи разом із нею змістове наповнення кожної частини (фізичні вправи, рухливі ігри тощо). Методика проведення уроків у середніх і старших класах значно ускладнюється, тому наразі ми розглянемо з вами лише загальні задачі та основні засоби їхнього розв'язання для кожної частини уроку, а на наступних лекціях будемо докладніше розглядати основні правила й організаційні аспекти проведення кожної з частин уроку. Пригадаймо, що структура уроку – це дидактично обґрунтоване співвідношення і послідовність розміщення в часі елементів змісту уроку. Вона має на меті забезпечити внутрішній функціональний зв'язок усіх складових уроку, а отже, й максимальну продуктивність взаємодії цих складових у розв'язанні поставлених задач, являючи собою по суті єдиний педагогічний процес. Структура сучасного уроку, як ви знаєте, включає підготовчу, основну і заключну частини. Підготовча частина уроку виконує такі основні задачі: початкова організація школярів, створення цільової установки уроку, забезпечення сприятливого психічного та емоційного стану учнів, їхньої загальної функціональної готовності для розв'язання задач основної частини уроку, загальний розігрів, поступове втягування в активну діяльність, активізація функцій організму. Засобами розв'язання цих задач можуть слугувати повідомлення задач, що стоять перед уроком, прості порядкові вправи (фронтально, з використання дрібного інвентарю чи ігрового методу), комплекс вправ загальної підготовки, що були засвоєні раніше або піддаються швидкому оволодінню, у поєднанні з ходьбою, пробіжкою, підскоками, обов'язково з помірним навантаженням. Можуть бути запропоновані вправи з предметами, без предметів, у парах, на місці чи в русі, з елементами ритміки, танців, рухливих ігор. Комплекс вправ загальної підготовки називають також розминкою. Основна частина уроку виконує такі основні задачі: спеціальна функціональна підготовка, спрямована на загальний і спеціальний розвиток опірно-рухового апарату, вдосконалення функціональних можливостей організму, навчання техніці виконання вправ з метою розвитку здібності керувати рухами власного тіла; повідомлення учням та засвоєння ними знань в області фізичної культури; розвиток і формування основних і спеціальних рухових якостей, умінь і навичок; формування вміння застосовувати рухові навички у новій обстановці, що змінюється; розвиток фізичних якостей, а також виховання моральних, інтелектуальних, вольових якостей. Засобами розв'язання цих задач можуть слугувати спеціальні, спеціально-підготовчі, підходящі фізичні вправи, вправи, спрямовані на переважний розвиток певних фізичних якостей, рухливі та спортивні ігри тощо. Заключна частина уроку виконує такі основні задачі: організоване завершення уроку, підведення його підсумків (часто з оцінюванням результатів, яке має включати й самооцінку учнями власної діяльності); зниження фізіологічного збудження, психічної та фізичної напруги окремих органів і систем організму, окремих груп м'язів; регулювання емоційного стану; приведення всіх систем і органів організму до оптимального рівня для забезпечення в подальшому їхньої спокійної діяльності. Засобами розв'язання цих задач можуть слугувати різні варіанти переміщень із поступовим зниженням темпу, вправи на розслаблення м'язів і поставу, дихальні вправи, вправи на увагу й зосередження, заспокійливі повільні рухливі ігри. Основні правила побудови різних частин уроку будуть докладно розглядатися нами на наступних лекціях.
Читайте також:
|
||||||||
|