Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Планування прибутку торгівельного підприємства.

 

Планування прибутку являє собою процес розробки системи заходів по забезпеченню його формування в необхідному обсязі та ефективного використання у відповідності із завданнями розвитку підприємства в майбутньому періоді.

Для обґрунтування суми валового доходу торгівельне підприємство повинно розрахувати план товарообігу по окремих товарах та товарних групах, розробити для себе цінову політику, в якій має визначити певну тенденцію руху цін та рівня торгівельних надбавок.

Планова сума валового доходу від реалізації товарів визначається:

;

де Тпл.і – запланований обсяг товарообігу по і-тій товарній групі;

Сі – запланований рівень торгівельної надбавки по і-тій групі, в % до обороту.

 

Планова сума чистого прибутку торгівельного підприємствавизначається за формулою:

ЧПпл. = ВДпл – ПДВ – ВОпл + Пнд.пл ± СДВпл – ПП

 

де ВОпл – планова сума витрат обігу, грн.

Пнд.пл – планова сума прибутку від неторговельної діяльності.

СДВпл – планове сальдо позареалізаційних доходів та витрат, грн.

ПП – податок на прибуток, грн.

 

Сума валового прибутку, що необхідний підприємству для задоволення власних потреб та виконання зобов’язань перед бюджетом з виплатою податку на прибуток, визначається за формулою:

,

де СППставка податку на прибуток, %.

 

Процес планування прибутку торгівельного підприємства повинен завершуватись комплексного ув’язкою його суми з системою показників: валовим доходом (ВД), витратами обігу (ВО), обсягом товарообігу (Т).

Сума валового доходу,що необхідна підприємству для отримання запланованої суми валового прибутку, покриття витрат обігу та сплати ПДВ:

де СПДВ – ставка ПДВ, %.

 

Запланована сума витрат обігу торгівельного підприємства:

де ВОпост.ф. – фактична сума умовно-постійних витрат обігу підприєм- ства в звітному році, грн.

Тпл – обсяг товарообігу в плановому році, грн.

Рзм.ф – рівень умовно-змінних витрат обігу в звітному році, %.

 

Плановий обсяг товарообігу є завершальним показником в комплексній увязці показників, що забезпечують для підприємства необхідну суму прибутку:

 

де Рт.н.пл. – середній рівень торгівельної надбавки в плановому році, у % до роздрібного товарообігу.

Таким чином, використовуючи отримані дані, плановий обсяг товарообігу буде дорівнювати:


Читайте також:

  1. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  2. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  3. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  4. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  5. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  6. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.
  7. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  8. Аналіз грошових активів підприємства.
  9. Аналіз інвестиційної діяльності підприємства.
  10. Аналіз кредиторської заборгованості підприємства.
  11. Аналіз ліквідності і платоспроможності підприємства.
  12. Аналіз ліквідності та платоспроможності підприємства.




Переглядів: 563

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Доходи та прибутки. | Рентабельність та показники, що її характеризують.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.