Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахунок виробничої програми для порівняно постійного контингенту споживачів.

Планування виробничої програми та товарообігу.

Для розрахунку виробничої програми підприємств громадського харчування використовують наступні методи:

1. Розрахунок виробничої програми для порівняно постійного контингенту споживачів.

2. Розрахунок виробничої програми для підприємств із змінним контингентом споживачів.

3. Метод, що базується на розрахунку пропускної здатності обіднього залу та рівня її використання.

4. Метод, що базується на розрахунку виробничої потужності та рівня її використання.

5. Метод, що базується на розрахунку та прогнозуванні питомої ваги перших, других, третіх і холодних страв в їх загальній кількості.

6. Метод, що базується на розрахунку та прогнозуванні коефіцієнтів комплексності (розрахунок проводиться по других та третіх стравах).

На підприємствах громадського харчування, що обслуговують порівняно постійний контингент споживачів (в їдальнях), рекомендується використову-вати норми середньої кількості спожитих страв одним клієнтом за одиницю часу (день, тиждень, місяць), дані про кількість споживачів, коефіцієнт зміни кількості спожитих страв тощо.

Розрахунок середньої кількості запланованого випуску страв для споживання одним клієнтом за день:

,

де ВСдн. – випуск страв (1, 2, 3-х) в розрахунку на одного клієнта в день;

kc – коефіцієнт зміни кількості спожитих страв в середньому на одного клієнта;

ВCбаз реалізація страв в базовому періоді;

Чбазчисельність клієнтів в середньому за день в базовому періоді;

Дбазкількість днів роботи підприємства в базовому році.

 

Звідси, річний (квартальний, місячний) план випуску страв:

ВСпл = ВСдн ´ Чпл ´ Дпл

деЧпл – середньоденна чисельність клієнтів в плановому періоді;

Дпл. – кількість днів роботи підприємства в плановому періоді.

 

Приклад 1:В базовому році в їдальні ВАТ „ЛПЗ” було реалізовано других страв 90 120 одиниць. Їдальня в базовому періоді працювала 297 днів, чисельність працівників підприємства, що харчуються в їдальні – 250 чол., коефіцієнт зміни кількості спожитих страв в середньому на одного відвідувача їдальні – 1,05.

В плановому році чисельність відвідувачів їдальні зросте на 10%, кількість робочих днів їдальні в плановому році – 295.

Визначити середню кількість випуску других страв в розрахунку на одного відвідувача їдальні на плановий період та розрахувати їх річний випуск.

Розв’язок:

1) 250 чол. × 1,10 = 275 чол. – кількість відвідувачів в плановому році;

2) (одиниць);

3) ВСпл. = 1,27 × 275 × 295 = 103 029 (одиниць).

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  3. Аеродинамічний розрахунок
  4. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  5. Алгоритм створення тренінгової програми
  6. Аналіз якості виробничої інформації
  7. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  8. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  9. Анімаційні програми
  10. Антивірусні програми
  11. Бізнес-план як інструмент виробничої діяльності
  12. Будова машин постійного струму




Переглядів: 968

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність, структура та характеристика товарообігу підприємств громадського харчування. | Розрахунок виробничої програми для підприємств із змінним контингентом споживачів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.