Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Типи посередників для функціонування посередників для функціонування каналів розподілу

Функція каналу розподілу

Процес розподілу

Тема 8 Маркетингова стратегія розподілу і проштовхування товару.

1.Поняття розподілу і його значення.

 

2.Поняття каналів розподілу і його функції.

 

3.Види маркетингової системи і типи.

 

4. Сукупність маркетингової політики комунікацій.

 

5. Просування (проштовхування) товару, його функції.

 

6. Комплекс маркетингових комунікацій, реклама, пропаганда, стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, зв’язки з громадскістю.

 

7. Інші інструменти комунікацій.

 

1. Політика розподілу – це діяльність фірми щодо планування, реалізації та контролю руху товарів від виробника до кінцевого споживання з метою задоволення потреб споживачів та отримання фірмою прибутку.

Основна мета політики розподілу - організація ефективного збуту виготовленої продукції.

Завдання розподілу продукції поділяють на 2 групи.

I. Стратегічна – пов’язана з формулюванням та організацією аналізу збуту, прогноз планування перспективних каналів збуту;

II. Тактична – вибір прямого чи опосередкованого каналу збуту, види маршрутного збуту розміщення складів.

Тактична – включає:

¨ роботу з наявністю клієнтів та залучення нових;

¨ пошук і відбір комерційних пропозицій на доставку товару;

¨ організація виконання замовлень і поставку товарів.

Уявляє собою політику дій пов’язаних з доведенням товару до споживачів.

 

2. Канал розподілу – це шлях по якому товари рухаються від виробника до споживача. Усі функції збуту можна поділити на 3 групи.

1. Функції пов’язані з угодою:

ü закупівля товарів для перепродажу;

ü продаж товару;

ü ділові ризики пов’язані з угодами.

2. Логістична:

ü оброблення замовлень;

ü зберігання продукції та оброблення вантажів;

ü сортування комплектацій.

3. Обслуговування:

ü торгівельне обслуговування споживачів;

ü огляд, перевірка, оцінка якості товарів;

ü проведення маркетингового дослідження;

ü визначення цін, знижок, націнок.

 

1.Моніторинг – збір інформації;

2.Стимулювання збуту;

3.Організація товарного руху;

4.Фінансування поставок;

5.Прийняття ризику на себе.

Робота каналів може бути об’єднана слідуючими системами: горизонтальні, вертикальні, традиційні.

Рівень каналуце посередник, який виконує ту чи іншу роботу товару до кінцевого споживання.

 

 


 

Наближення товару залежить від числа проміжних рівнів, кількість рівнів не включає виробництво і кінцевого споживача.

Кількість рівнів залежить від властивостей товарів, від географічного розташування споживачів, від виду товарів.

 

 


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  3. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  4. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  5. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  6. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  7. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  8. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом
  9. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  10. Аналіз ефективності використання каналів розподілу
  11. Аналіз посередників в системі розподільчої політики
  12. Аналіз розподілу прибутку підприємства




Переглядів: 601

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Франко - склад покупця. | Маркетингові збутові системи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.