МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Типи посередників для функціонування посередників для функціонування каналів розподілуФункція каналу розподілу Процес розподілу Тема 8 Маркетингова стратегія розподілу і проштовхування товару. 1.Поняття розподілу і його значення.
2.Поняття каналів розподілу і його функції.
3.Види маркетингової системи і типи.
4. Сукупність маркетингової політики комунікацій.
5. Просування (проштовхування) товару, його функції.
6. Комплекс маркетингових комунікацій, реклама, пропаганда, стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, зв’язки з громадскістю.
7. Інші інструменти комунікацій.
1. Політика розподілу – це діяльність фірми щодо планування, реалізації та контролю руху товарів від виробника до кінцевого споживання з метою задоволення потреб споживачів та отримання фірмою прибутку. Основна мета політики розподілу - організація ефективного збуту виготовленої продукції. Завдання розподілу продукції поділяють на 2 групи. I. Стратегічна – пов’язана з формулюванням та організацією аналізу збуту, прогноз планування перспективних каналів збуту; II. Тактична – вибір прямого чи опосередкованого каналу збуту, види маршрутного збуту розміщення складів. Тактична – включає: ¨ роботу з наявністю клієнтів та залучення нових; ¨ пошук і відбір комерційних пропозицій на доставку товару; ¨ організація виконання замовлень і поставку товарів. Уявляє собою політику дій пов’язаних з доведенням товару до споживачів.
2. Канал розподілу – це шлях по якому товари рухаються від виробника до споживача. Усі функції збуту можна поділити на 3 групи. 1. Функції пов’язані з угодою: ü закупівля товарів для перепродажу; ü продаж товару; ü ділові ризики пов’язані з угодами. 2. Логістична: ü оброблення замовлень; ü зберігання продукції та оброблення вантажів; ü сортування комплектацій. 3. Обслуговування: ü торгівельне обслуговування споживачів; ü огляд, перевірка, оцінка якості товарів; ü проведення маркетингового дослідження; ü визначення цін, знижок, націнок.
1.Моніторинг – збір інформації; 2.Стимулювання збуту; 3.Організація товарного руху; 4.Фінансування поставок; 5.Прийняття ризику на себе. Робота каналів може бути об’єднана слідуючими системами: горизонтальні, вертикальні, традиційні. Рівень каналу – це посередник, який виконує ту чи іншу роботу товару до кінцевого споживання.
Наближення товару залежить від числа проміжних рівнів, кількість рівнів не включає виробництво і кінцевого споживача. Кількість рівнів залежить від властивостей товарів, від географічного розташування споживачів, від виду товарів.
Читайте також:
|
||||||||
|