МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Об’єкти експертизи за запитами митних органів.Тема: Загальні положення та методичний підхід до розв’язання завдань експертизи об’єктів за запитами митних органів.
План лекції: 1. Об’єкти експертизи за запитами митних органів. 2. Попередня оперативна ідентифікація наркотичних речовин. 3. Послідовність етапів дослідження об'єктів. 4. Порядок складання і зміст висновку експерта.
Законодавством України відповідно до положень конвенцій ООН встановлено єдиний підхід до призначення, проведення та використання експертних досліджень наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів у відповідних установах органів державної виконавчої влади, уповноважених на протидію їх незаконному обігу та зловживанню. Результати експертних досліджень об'єктів у митній справі є підставою для визнання факту контрабанди наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів, які підлягають в Україні спеціальному контролю.
Особливу групуоб'єктів складають мазі, свічки та розчини. Як правило їх аналіз на присутність наркотичних речовин проводиться у лабораторії умовах, оскільки потребує спеціальної підготовки зразків для досліджені Не підлягають поза лабораторному тестуванню трубки для паління, цигарки папери, рідини невідомого складу, а також речовини, кількість яких є дуже малою. Приготування зразків проб для хімічного тестування полягає у ретельному подрібненні. Волокнисті матеріали подрібнюють за допомогою голки, пінцету чи скальпеля. Смолистий матеріал подрібнюють на маленькі частки мікро шпателем або спеціальним ножем. Від гумоподібних речовин (наприклад, гашиш) шпателем відокремлюється маленький шматок, які розтирається в порошок. Таблетку кладуть між листами фільтрувального паперу і розчавлюють шпателем. Під час відбору та підготовки зразків для дослідження потрібно дотримуватись вимог техніки безпеки. Для проведення кольорових тестів на наркотики відбирається декілька крупинок ретельно подрібненої речовини. У разі необхідності повторного тестування кількість речовини збільшують до розмірів сірникової голівки. Оцінка результатів кольорових тестів потребує дотримання певних вимог:
Рідини, що відправляють на аналіз, потрібно герметично закупорювати. Речовини рослинного походження повинні бути упаковані в паперові конверти.
Тверду речовину поміщаюсь у скляні та пластикові ємності, чи акуратно загортають у папір таким чином, щоб речовина не розсипалася. На упаковці повинні бути пояснювальні написи та відбиток печатки.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|