Розробка механізмів керування приводу головного руху (командоапарата)
В якості механізму керування використовуємо командоапарат. Командоапарат (рис. 5.1) складається з барабану 1, який жорстко встановлений на валу – 2 та який може бути повернутий у потрібну позицію за допомогою рукоятки – 3.
Поворот на потрібну позицію за вказівником частот – 4. Барабан має ряд доріжок, кількість яких звичайно визначається кількістю електромагнітних муфт. На цих доріжках встановлені кулачки – 5 у місцях відповідних прийнятому варіантові порядку переключення передач. Кожен кулачок діє на кінцеві вимикачі – 6 (ВК1 – ВК6), включаючи відповідну комбінацію електромагнітних муфт (ЕМ1 – ЕМ6).
Зробимо розгортку 7 барабана та покажемо розташування кулачків у місцях, які відповідають прийнятому варіантові вмикання ступенів коробки швидкостей. На перетині рядка з відповідною доріжкою встановлюються кулачки у місцях відповідно до прийнятого варіанту порядку переключення передач. Кожен контакт панелі діє через електричне коло керування, забезпечуючи вмикання відповідних комбінацій електромагнітних муфт для вмикання відповідних передач.
Рисунок 5- Механізм управління приводом головного руху