Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розробка механізмів керування приводу головного руху (командоапарата)

В якості механізму керування використовуємо командоапарат. Командоапарат (рис. 5.1) складається з барабану 1, який жорстко встановлений на валу – 2 та який може бути повернутий у потрібну позицію за допомогою рукоятки – 3.

Поворот на потрібну позицію за вказівником частот – 4. Барабан має ряд доріжок, кількість яких звичайно визначається кількістю електромагнітних муфт. На цих доріжках встановлені кулачки – 5 у місцях відповідних прийнятому варіантові порядку переключення передач. Кожен кулачок діє на кінцеві вимикачі – 6 (ВК1 – ВК6), включаючи відповідну комбінацію електромагнітних муфт (ЕМ1 – ЕМ6).

Зробимо розгортку 7 барабана та покажемо розташування кулачків у місцях, які відповідають прийнятому варіантові вмикання ступенів коробки швидкостей. На перетині рядка з відповідною доріжкою встановлюються кулачки у місцях відповідно до прийнятого варіанту порядку переключення передач. Кожен контакт панелі діє через електричне коло керування, забезпечуючи вмикання відповідних комбінацій електромагнітних муфт для вмикання відповідних передач.

 


Рисунок 5- Механізм управління приводом головного руху

n 1→i1 x i3 x i5→BK1 x BK3 x BK5→ЭМ3 x ЭМ5

n 2 →i2 x i3 x i5→BK2 x BK3 x BK6 →ЭМ3 x ЭМ5

n 3→i1 x i4 x i5→ BK1 x BK4 x BK5→ ЭМ4 x ЭМ5

n 4→i2 x i4 x i5→ BK2 x BK4 x BK5→ЭМ4 x ЭМ5

n 5→i1 x i4 x i6→ BK1 x BK3 x BK6 →ЭМ3 x ЭМ6

n 6→i2 x i3 x i6→ BK2 x BK3 x BK6 →ЭМ3 x ЭМ6

n 7→i1 x i4x i6→ BK1 x BK4 x BK6→ ЭМ4 x ЭМ6

n 8→i2 x i4 x i6 →BK2 x BK4 x BK6→ ЭМ4 x ЭМ6


Читайте також:

  1. D-тригер з динамічним керуванням
  2. I. Оболонки та підоболонкові порожнини головного мозку
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. Автократично-демократичний континуум стилів керування.
  5. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  6. Автоматизація меліоративних помпових стацій. Автоматизація керування помповими агрегатами.
  7. Агресивне керування портфелем акцій
  8. Алгоритми керування ресурсами
  9. Аналіз конструкції рульового керування.
  10. Апарати керування пневматичними приводами.
  11. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  12. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту




Переглядів: 471

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕХАНІЗМ КЕРУВАННЯ ПРИВОДУ ГОЛОВНОГО РУХУ | Розробка електросхеми керування приводом головного руху

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.