МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція № 1Після розробки командоаппарата здійснюємо монтаж електросхеми управління приводом головного руху, що сприймає сигнал від механізму управління. Для коробки швидкостей 8 = 2 х 2 x 2, що має реверсивний механізм, схема управління матиме наступний вигляд(рис. 5.2). Керування здійснюється таким чином. Живлення силового ланцюга здійснюється трифазним струмом через фази Л1, Л2, Л3. При вмиканні рукоятки ВП струм через фази Л2, Л3 іде на живлення знижувального трансформатора ТР. Випрямлення струму здійснюється за допомогою діодів D1 – D4, які увімкнені у мостову схему. Вторинна обмотка V2 – живить схему керування. Для прямого обертання шпинделя верстата служить кнопка В, а для обертання в інший бік – кнопка Н, що розташовані на пульті керування приводом головного руху. При натисканні конпки В замикається ланцюг живлення реле Рв і контактора К. Реле Рв своїми нормаольно відкритими контактами шунтують кнопку В і розмикає ланцюг зворотнього обертання. Одночасно з цим, контактор К своїми нормально відкритими контактами К1, К2, К3 вмикають ланцюг живлення електродвигуна Д, забезпечуюче пряме обертання шпинделя верстата. При натисканні кнопки Н, вмикається ланцюг живлення реле Рн і контактор 1К. Реле Рн своїм нормально відкритим контактом шунтує кнопку Н, а нормально закритим контактом розмикає ланцюг прямого обеотання шпинделя верстата. Одночасно з цим, контактор 1К своїми нормально відкритими контактами 1К1, 1К2, 1К3 забезпечує перекидання фаз двигуна, тобто першу фазу перекидують на третю, а третю на першу. Забезпечується зворотнє обертання, тобто відбувається реверс. Потрібна частота обертання шпинделя верстата забезпечується відповідною комбінацією вмикання електромагнітних муфт ЕМ1 – ЕМ6. Вмикання цих муфт покладається на відповідні реле Р1 – Р6, які розташовані в схемі керування коробкою швидкостей. Керування вмикання відповідних реле покладається на кінцеві вимикачі ВК1 – ВК6. У схемі також передбачені блокування, які не допускають випадкового вмикання ланцюгів і які не відповідають завданим режимам обробки. З цією метою у схемі існують нормально закриті контакти відповідних реле. Постачання схеми управління здійснюється від силового ланцюга через відповідні запобіжники ПР та понижаючий трансформатор Тр. Для вимкнення усієї схеми та управління служить кнопка С (стоп).
Рис.5.2 Електросхема керування приводом головного руху
Лекція № 1
Тема: Часи англійського дієслова - the Present Continuous Tense.
Мета: Ознайомити з новою ГС - Present Continuous. Навчити утворювати стверджувальні, питальні, заперечні речення в Present Continuous та вживати їх в мовленні.
Читайте також:
|
||||||||
|