МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
Лекція 8. Теоретико-методологічні засади групової психокорекціїРеальнісна терапія У. Глассера Вихідне положення: поведінка клієнта неадекватна, нереалістична і безвідповідальна. Поведінка стає предметом аналізу та корекції. Центральне поняття – почуття реальності. Якщо це почуття ослаблюється, знижується почуття відповідальності перед собою за результати своїх дій, тому порушується планування своїх дій, формується неправильний образ майбутнього. Головне – спонукати клієнта брати на себе відповідальність і добиватися поставлених цілей, якщо вони реальні. Основне положення – особистість сама вибирає свою позицію – жертви або діяча; сама обирає свій бажаний світ і бажану поведінку і здійснює контроль над ними. Етапи роботи: 1. Встановлення стосунків з клієнтом. 2. Забути про минуле клієнта, основну увагу приділити теперішньому. 3. Заохочувати клієнта до оцінки своєї поведінки. 4. Допомогти клієнту у пошуку альтернативних способів дій и виробці плану. 5. Клієнт бере на себе зобов’язання по виконаю плану, який повинен бути реалістичним. 6. Відмова приймати вибачення. 7. Бути жорстким з клієнтом, але відмовлятися від покарань. Мета корекції: активізація у клієнта почуття реальності і допомога йому в подоланні розриву між його планами і їх здійсненням в реальному житті; досягнення особистісної незалежності, підвищення рівня самоусвідомлення і розробка плану особистісного самовдосконалення. Головна задача психолога – допомогти клієнту стати більш розсудливим, емоційно стійким, розвинути здатність оцінювати власні дії і плани в залежності від тих цінностей, які він відстоює. Позиція психолога – позиція близька до вчительської (емпатійність, вимогливість, послідовність, зразковість). Вимоги до клієнта – забезпечення прийняття клієнтом відповідальності за свої дії.
Мета: ознайомлення студентів з особливостями здійснення групової психокорекції. Професійна спрямованість: вміння вирізняти методологічні особливості групової корекції. План: 1. Особливості процесуальної діагностики в груповій психокорекції. 2. Поняття про групову динаміку як фактор психокорекції. 3. Результативність групового психокорекційного процесу. 4. Методичні вимоги, спільні для учасників і керівника психокорекційної групи. 5. Методичні положення, обов’язкові для керівника психокорекційної групи. 6. Характерні особливості психокорекційного процесу в групах різної теоретичної інтерпретації. 7. Проведення групової роботи з дітьми різних вікових груп та дорослими. 8. Основні психологічні механізми корекційного впливу гри.
Читайте також:
|
||||||||||
|