МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методи та джерела формування доходів бюджету.Роль місцевих податків і зборів у формуванні доходів місцевих бюджетів. Сутність та джерела доходів місцевих бюджетів. Методи та джерела формування доходів бюджету. Тема 3. Фінансові ресурси місцевого самоврядування Доходи бюджету держави можуть формуватись на основі чотирьох основних методів, а саме: · пряме вилучення доходів з державного сектора; · отримання доходів від державних угідь, майна і послуг; · перерозподіл доходів юридичних і фізичних осіб за допомогою податків; · залучення позик. Функціонування державного сектора економіки характеризує підприємницьку діяльність держави і весь створений в державному секторі прибуток є її власністю. Одночасно певні права на цей прибуток належать і колективам державних підприємств. Як наслідок, фактично ніколи весь прибуток не вилучається до бюджету. Практично у взаємовідносинах державних підприємств з бюджетом може застосовуватись як пряме вилучення доходів у вигляді платежів з прибутку (переважає у країнах з командно-адміністративною економікою), так і оподаткування прибутку на загальних підставах (переважає за ринкової економіки). Слід зазначити, що надходження від державного сектора, як правило, незначні. Зокрема, в доходах загального фонду обласного бюджету Черкаської області на 2005 рік надходження від податку на прибуток підприємств комунальної власності складають менше 1%. Це пояснюється двома основними причинами: - діяльність державних підприємств, як правило, носить неприбутковий, суспільно-необхідний характер; - держава, як правило, працює в непривабливих для приватного бізнесу сферах , які потребують значних капіталовкладень. Доходи від державних угідь, майна і послуг формуються на основі прав власності держави – всі угіддя, надра, корисні копалини належать державі. Тому, доходи від їх використання спрямовуються до бюджету у вигляді збору за спеціальне використання лісових ресурсів і користування земельними ділянками лісового фонду, збору за спеціальне використання водних ресурсів, платежів за користування надрами. Надходження від цих доходів в Україні також незначні – близько 2%. Податковий метод формування доходів бюджету характеризує перерозподіл доходів юридичних і фізичних осіб. За нормальних умов за допомогою податків формується до 95% доходів бюджету. Позичковий метод означає формування доходів бюджету на позичковій основі. Крім зазначених методів формування реальних доходів держава може використовувати і так званий емісійний дохід. Однак, під час емісії, внаслідок інфляційних процесів, збільшується лише номінальна кількість грошей, а реальна вартість фінансових ресурсів лишається сталою або, навіть, зменшується. Джерела формування доходів бюджету поділяються на внутрішні і зовнішні. Джерелами формування внутрішніх ресурсів є створений в країні ВВП і національне багатство. Зовнішні фінансові ресурси характеризують їх міжнародний перерозподіл який може відбуватись за допомогою таких методів: - міжнародний кредит; - валютне регулювання; - прямий перерозподіл (наприклад, репарація); - оподаткування експортно-імпортних операцій; - ціновий механізм.
Читайте також:
|
||||||||
|