Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Максимізація прибутку в короткостроковому періоді

Зведемо разом дані про доход і дані про витрати, щоб визначити для фірми обсяг виробництва, максимізуючий прибуток.

Максимізація прибутку в короткостроковому періоді – два підходи:

1. Порівняння валового доходу (TR) і валових витрат (ТС).

2. Порівняння граничного доходу (MR) і граничних витрат (МС).

При фіксованій ринковій ціні перед конкурентним виробником постають три взаємозалежних питання:

1. Чи варто виробляти?

Дамо відразу ж відповідь: фірмі варто здійснювати виробництво в короткостроковому періоді, якщо вона може одержати або:

а) економічний прибуток;

б) нормальний прибуток;

в) збиток, що менше її постійних витрат.

2. Яку кількість продукції варто провадити?

У короткостроковому періоді фірмі варто виробляти такий обсяг продукції, при якому вона максимізує прибуток або мінімізує збитки.

3. Який прибуток (збиток) будуть отримані?

Розглянемо три випадки визначення прибутків і збитків фірми:

1) випадок максимізації прибутку;

2) випадок мінімізації збитків;

3) випадок закриття.


Читайте також:

  1. II.2. Збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок спрямування прибутку до статутного капіталу
  2. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  3. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  4. Аналіз показників валового прибутку і собівартості реалізованої продукції
  5. Аналіз розподілу прибутку підприємства
  6. Аналіз розподілу прибутку.
  7. Аналіз розподілу чистого прибутку.
  8. Аналіз формування прибутку.
  9. Аналіз частки прибутку на покриття постійних витрат
  10. Аналіз чутливості прибутку
  11. Ануїтети з виплатами в середині періодів
  12. В довготерміновому періоді




Переглядів: 555

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Чиста конкуренція. Попит на продукт конкурентного продавця | Підхід. Порівняння валового доходу з валовими витратами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.