Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Чиста конкуренція. Попит на продукт конкурентного продавця

Розглядаючи питання, ми виходимо з того, що в умовах чистої конкуренції в галузі працює дуже велика кількість фірм, що випускають однорідний (стандартизований) продукт. Така маленька фірма не може проводити самостійну цінову політику.

 


Рис. 5.1 –Крива попиту конкурентної фірми

 

 
 

Оскільки рішення окремих фірм не впливають на ринкову ціну, крива попиту для окремої конкурентної фірми є горизонтальною лінією.

Рис. 5.2 – Галузева крива попиту

 

Крива попиту галузі показує, скільки товару куплять всі споживачі при кожній можливій ціні.

Розглянемо кілька визначень:

Середній доход для продавця (AR) – ціна одиниці продукції.

Валовий доход (TR) – загальний доход від проданої продукції. Визначається множенням ціни одиниці продукції на кількість проданої продукції.

 

TR = P×Q

 

Граничний доход (MR) – додатковий доход, що є результатом продажу ще однієї одиниці продукції

 

MR = ∆TR
∆Q

 
 

 
 
P


Рис. 5.3 – Попит, граничний доход і валовий доход фірми в умовах чистої

конкуренції

 

Оскільки фірма може продавати додаткові одиниці продукції за постійною ціною, крива її граничного доходу (MR) збігається із кривою абсолютно еластичного попиту (d). Крива валового доходу (TR) має вигляд прямої висхідної лінії.

 


Читайте також:

  1. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  2. II. Ріст репродуктивних бруньок
  3. А) Попит і пропозиція. Ринкова ціна.
  4. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  5. Аналіз конкурентного середовища
  6. Аналіз попиту
  7. Аналіз попиту
  8. Аналіз продуктивності праці
  9. Аналіз продуктивності праці й заробітної плати
  10. Аналіз продуктивності праці.
  11. Аналіз процесу і продуктів діяльності.
  12. Аналіз факторів впливу на обсяги виробництва суспільного продукту.




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИЗНАЧЕННЯ ЦІНИ Й ОБСЯГУ ВИРОБНИЦТВА В УМОВАХ ДОСКОНАЛОЇ КОНКУРЕНЦІЇ | Максимізація прибутку в короткостроковому періоді

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.