Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні вказівки по виконанню практичних занять

Практичні заняття з курсу „Основи конфліктології” ставлять за мету – допомогти майбутніми керівниками опанувати технології конструктивного розв’язання конфліктів, залучити до досліджень конфліктогенів у сучасній школі та шляхів їх усунення.

Перше практичне заняття призначене для актуалізації знань з конфліктології в аналізі педагогічних ситуацій. Тому магістранту слід уважно ознайомитися з матеріалами підручника, рекомендованої літератури, щоб здійснювати експертизу педагогічних конфліктів на ґрунті освоєних технологій з використанням опанованого понятійного апарату.

У підготовці до цього заняття магістранти мають також а/ вибрати із рекомендованої літератури тести на вияв конфліктності керівника, типології конфліктів , б/дібрати ситуації, що демонструють конструктивний і деструктивний шляхи розв’язання конфлікту.

Друге практичне заняття присвячене захисту проектів гуманізації відносин у школі. Воно передбачає групову роботу, коли кожна мікрогрупа звітується про розроблену нею модель відносин у сучасній школі. Виконання цього завдання вимагає від кожного мікрооб’єднання представлення певного положення ( у формі декларації, договору, наказу тощо) і демонстрації моделі розв’язання конфліктів у руслі запропонованого проекту.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  3. Види індивідуальних занять
  4. Види навчальних занять.
  5. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  6. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  7. Виконанню цих завдань сприяла робота двох міжнародних конференцій: у Думбартон-Оксі у США (21 серпня – 7 жовтня 1944 р.) і в Ялті (Криму) в СРСР (4 – 11 лютого 1945 р.).
  8. Виховання в учнів творчого ставлення до занять.
  9. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  10. Відстрочка або розстрочка виконання, встановлення чи зміна способу і порядку виконання рішення, роз'яснення рішення, що підлягає виконанню
  11. Вікові нормативи для початку занять різними видами спорту в дитячих спортивних школах
  12. Вказівки по заповненню наряду-допуску




Переглядів: 406

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Творчий підхід до розв’язання конфліктної ситуації | Методичні вказівки по виконанню контрольних завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.