Практичні заняття з курсу „Основи конфліктології” ставлять за мету – допомогти майбутніми керівниками опанувати технології конструктивного розв’язання конфліктів, залучити до досліджень конфліктогенів у сучасній школі та шляхів їх усунення.
Перше практичне заняття призначене для актуалізації знань з конфліктології в аналізі педагогічних ситуацій. Тому магістранту слід уважно ознайомитися з матеріалами підручника, рекомендованої літератури, щоб здійснювати експертизу педагогічних конфліктів на ґрунті освоєних технологій з використанням опанованого понятійного апарату.
У підготовці до цього заняття магістранти мають також а/ вибрати із рекомендованої літератури тести на вияв конфліктності керівника, типології конфліктів , б/дібрати ситуації, що демонструють конструктивний і деструктивний шляхи розв’язання конфлікту.
Друге практичне заняття присвячене захисту проектів гуманізації відносин у школі. Воно передбачає групову роботу, коли кожна мікрогрупа звітується про розроблену нею модель відносин у сучасній школі. Виконання цього завдання вимагає від кожного мікрооб’єднання представлення певного положення ( у формі декларації, договору, наказу тощо) і демонстрації моделі розв’язання конфліктів у руслі запропонованого проекту.