МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні вказівки по виконанню контрольних завданьВиконання контрольних завдань виявляє рівень засвоєння магістрантом наукових основ теорії конфлікту, орієнтацію в наукових поняттях, знання технологій управління педагогічними конфліктами. Контрольні завдання виконуються на основі вивчення матеріалів підручників, посібників, статей із періодичнихвидань. Для зручності орієнтації слухачів перелік завдань подано відповідно до визначених програмою тем. Контрольні завдання доповнюються завданнями на самостійну роботу магістрантів. Якщо перші діагностують засвоєння базових знань спецкурсу, то завдання для самостійної роботи доповнюють багаж знань магістранта досвідом виконання творчих завдань та підготовкою рефератів, що діагностує вищий(творчий ) рівень професійної компетентності у контексті проблем конфліктології. Перевірка виконання контрольних завдань і ефективності самостійної роботи магістрантів над курсом завершуєтьсся заліком. Магістрант обирає форму звіту : § співбесіда з викладачем за контрольними питаннями і творчими завданнями; § письмовий звіт: схемо-конспекти 5 тем, які дають відповіді на контрольні питання; § написання рефератів з кожної теми(5); § проведення заняття зі студентами з проблеми педагогічного конфлікту; § організація дискусії в педагогічному колективі з приводу реальної конфліктної ситуації. Магістрант – ведучий дискусії. Тематика магістерських робіт: 1.Конструктивна та деструктивна роль педагогічних конфліктів. 2.Конфлікти в педагогічному колективі та шляхи їх вирішення. 3. Побудова педагогічної взаємодії на принципах педагогіки толерантності. 4. Педагогічна позиція керівника, яка сприяє попередженню виникнення конфліктів у школі. 5. Дослідження домінуючих форм деструктивної поведінки керівника, що спричинює конфлікти в школі. 6. Порівняльна характеристика педагогіки ненасилля й педагогіки примусу у взаємодії вчителів з учнями на уроці. 7. Педагогічний конфлікт: його специфіка, функції, види. 8. Технологія управління педагогічними конфліктами. 9. Дослідження конфліктогенів вчителя у взаємодії з підлітками на уроці. 10. Педагогічна доцільність компромісу у педагогічній взаємодії. 11. Психологічний портрет учителів, які вміють безконфліктно спілкуватися з підлітками. 12. Методика експертизи педагогічних конфліктів. 13. Порівняльна характеристика технології пред’явлення педагогічної вимоги у конструктивному і деструктивному педагогічному спілкуванні. 14. Аналіз вибору педагогами домінуючих стратегій у розв’язанні складних педагогічних ситуацій. 15. Порівняльна характеристика конструктивних і деструктивних вербальних реакцій вчителя на уроці. 16. Дослідження технології стратегії співробітництва. 17. Етичний захист вчителя (керівника) у складних педагогічних ситуаціях. 18. Творчий підхід до важких співробітників у конфліктних ситуаціях. 19. Форми педагогічної агресивності та її вплив на ускладнення навчально-виховної взаємодії. 20. Дослідження впливу „Я-висловлювання” на ефективність взаємодії. 21. Дослідження домінуючих стратегій спілкування в сучасній школі. 22. Ефективність використання „техніки амортизації” в конфліктах. 23. Педагогіка ненасилля: історичні витоки й актуальні дослідження. Читайте також:
|
||||||||
|