МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сильнодіючі отруйні речовини
Рівні впливу СДОР на людину: Ø 1 рівень – виникнення дискомфорту у постраждалих; Ø 2 рівень – втрата працездатності; Ø 3 рівень – загроза життю.
При одночасному вмісті в повітрі робочої зони кількох шкідливих речовин однонаправленої дії сума відношень їх фактичних концентрацій (С1, С2, С3….Сn) в повітрі робочої зони до їх ГДК (ГДК1, ГДК2, ГДК3…..ГДКn) не повинна перевищувати 1. Розрахунок здійснюють за формулою:
Захист n Контроль за хімічним складом повітря, води, ґрунтів, харчових продуктів; n Обмеження зони викиду хімічних речовин під час аварій; n Нейтралізація хімічних речовин; n Поглинання рідкої фази хімічних речовин. Рекомендована література: 1. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник / За редакцієюЯ. І. Бедрiя. – Львів: Видавнича фiрма «Афiша», 1999. - 275 с. 2. Желiбо Є. П., Заверуха Н М., Зацарний В В. Безпека життєдіяльності: Навчальний посiбник для студентiв вищих закладiв освiти України I-IV рiвнiв акредитації / За ред. Е. П. Желiбо i В. М. Пiчi. – Київ: «Каравела», Львiв: «Новий Свiт – 2000», 2001. – 320с. 3. Желібо Є.П., Заверуха Н М., Зацарний В В. Безпека життєдіяльності: Навч. посіб. / За ред. Є П. Желібо. 5-е вид. – К.: Каравела, 2007. – 344 с. 4. Лапiн В. М. Безпека життєдіяльності людини. Навчальний посібник / В. М.Лапін. – Львів: Львiвський банкiвський коледж, 1998. - 192 с. 5. Пiстун І. П. Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник / І.П.Пістун. – Суми: Видавництво «Унiверситетська книга», 2000. – 301 с. Питання для самоконтролю
1. Наведіть класифікацію, номенклатуру та назвіть одиниці виміру вражаючих факторів фізичної небезпеки. 2. Наведіть класифікацію, номенклатуру та назвіть одиниці виміру вражаючих факторів хімічної дії джерел техногенних небезпек. 3. Назвіть основні джерела іонізуючого (радіоактивного) випромінювання. 4. Назвіть одиниці вимірювання та дози радіоактивного опромінення. 5. Визначте основні підходи до нормування доз опромінення. 6. Які існують вимоги щодо розміщення об’єктів атомної енергетики. 7. Назвіть види техногенних випромінювань та причини їх виникнення. 8. Що таке електромагнітне випромінювання? У чому полягає його небезпека для людини? 9. Назвіть джерела електромагнітного випромінювання. 10. Що таке хімічна безпека. 11. Визначте принципи забезпечення хімічної безпеки. 12. Наведіть різни класифікації хімічних речовин. 13. Що таке сильнодіючі отруйні речовини? 14. Що таке гранично-допустимі концентрації шкідливих та небезпечних речовин? 15. У чому полягає сутність нормування хімічних речовин. 16. Що розуміють під поняттям «пожежна безпека»? 17. Назвіть Закони України, що регулюють відносини у галузі пожежної, хімічної та радіаційної безпеки .
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|