МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання з виконання експериментального дослідження4.1 Зібрати схему експериментальної установки. 4.2 Подати напругу на затиски експериментальної установки. 4.3 Зняти показання приладів, результати занести в таблицю 1.1. Таблиця 1.1
4.4 Визначити за допомогою експериментальних даних е.р.с. генератора, використовуючи рівняння зовнішньої характеристики генератора: і дослід холостого ходу, тобто роботи генератора без навантаження (перший експеримент). 4.5 Визначити за допомогою експериментальних даних загальний опір лінії електропередачі, використовуючи рівняння спадання напруги в лінії:
де UЛ – спадання напруги в лінії, В; RЛ – загальний опір лінії, що складається із суми опорів прямого і зворотного проводів, Ом, I – cила струму в колі, А; і показання приладів (другий експеримент). 4.6 Визначити за допомогою експериментальних даних опір освітлювального пристрою, використовуючи закон Ома для ділянки кола: і показання приладів при навантаженні генератора (другий експеримент). 4.7 Визначити внутрішній опір генератора, використовуючи рівняння зовнішньої характеристики генератора: і показання приладів при навантаженні генератора (другий експеримент). 4.8 Визначити потужність, що розвивається генератором при навантаженні, використовуючи рівняння: і експериментальні дані. 4.9 Визначити потужність, що віддається генератором при навантаженні в лінію електропередачі, використовуючи рівняння: і експериментальні дані. 4.10 Визначити потужність, спожиту освітлювальним пристроєм, використовуючи рівняння:
4.11 Визначити потужність, що втрачається в генераторі при навантаженні, використовуючи рівняння: і експериментальні дані. 4.12 Визначити потужність, що втрачається в лінії електропередачі при навантаженні, використовуючи рівняння: і експериментальні дані. 4.13 Скласти баланс потужностей, використовуючи розрахункові дані:
4.14 Визначити к.к.д. лінії електропередачі, використовуючи рівняння: і експериментальні дані. 4.15 Визначити к.к.д. генератора при навантаженні, використовуючи рівняння:
4.16 Занести отримані значення в таблицю 1.2. Таблиця 1.2
4.17 Підтвердити за допомогою експериментальних даних закон Ома для замкненого кола, використовуючи його рівняння для досліджуваного кола:
4.18 Експериментально підтвердити три умови виникнення електричного струму. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|