Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання з виконання експериментального дослідження

4.1 Зібрати схему експериментальної установки.

4.2 Подати напругу на затиски експериментальної установки.

4.3 Зняти показання приладів, результати занести в таблицю 2.1.

Таблиця 2.1

№ п/п Умови проведення експерименту Показання приладів
РА1, А РА2, А РА3, А PV, В PV1, В PV2, В
Вимикач SА замкнений            

 

4.4 Прийняти, що значення е.р.с. Е дорівнює напрузі на затисках генератора U , тому що генератор ідеальний.

4.5 Визначити за допомогою експериментальних даних еквівалентний опір всього кола, використовуючи рівняння:

,

де RЕ – еквівалентний опір всього кола, Ом.

 

4.6 Визначити за допомогою експериментальних даних опір першого резистора, використовуючи рівняння закону Ома для ділянки кола:

.

4.7 Визначити за допомогою експериментальних даних опір другого резистора, використовуючи рівняння закону Ома для ділянки кола:

.

4.8 Визначити за допомогою експериментальних даних опір третього резистора, використовуючи рівняння закону Ома для ділянки кола:

.

4.9 Визначити потужність, що розвивається генератором при навантаженні, використовуючи рівняння:

.

4.10 Визначити потужність, спожиту першим резистором, використовуючи рівняння:

.

4.11 Визначити потужність, спожиту другим резистором, використовуючи рівняння:

.

4.12 Визначити потужність, спожиту третім резистором, використовуючи рівняння:

.

4.13 Скласти баланс потужностей, використовуючи розрахункові дані:

.

4.14 Занести отримані значення в таблицю 2.2.

Таблиця 2.2

№ п/п Фізичні величини, що характеризують коло
Е, В R1, Ом R2, Ом R3, Ом Р, Вт Р1, Вт Р2, Вт Р3, Вт
               

 

4.15 Підтвердити за допомогою експериментальних даних перший закон Кірхгофа:

.

4.16 Підтвердити за допомогою експериментальних даних другий закон Кірхгофа:

.

 


Читайте також:

  1. III. Виконання бюджету
  2. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  5. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. V. Завдання.
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. Vi. домашнє завдання




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахункова схема експериментальної установки | Структура звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.