Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методологічні основи викладання освітньої галузі «Суспільствознавство», предмета «Я у світі».

Методологічною основою будь-якої наукової дисципліни, в тому числі і цієї методики, є діалектика, яка розкриває об’єктивні закони розвитку природи, суспільства і людського мислення. Відповідно процес вивчення предмета «Я у світі» і компоненти, що його складають, повинні розглядатися у взаємозв’язку і залежності.

Методичні принципи вивчення предмета «Я у світі»:

· цілісність і системність, тобто відтворення об’єктів вивчення – людини і суспільства через їх цілісне бачення та у їх взаємозв’язках;

· гуманоцентризм, який передбачає, що головним предметом навчальної дисципліни є сама людина, що під час вивчення усіх тем курсу їх зміст повинен пов’язуватися з людиною (її потребами, інтересами, цілями, ідеалами та ін.);

· синтетичність, тобто поєднання у змісті і в процесі викладання курсу різних форм практичного і духовного освоєння дійсності та різних джерел інформації;

· розвиток особистості, тобто спрямованість курсу на формування не лише знань, вмінь і навичок, але й особистісних якостей людини, їхніх переконань, установок, мотивів, ціннісних орієнтацій та інших особистісних характеристик. Особлива увага повинна приділятися розвиткові критичного і творчого мислення;

· відкритість, яка включає в себе також полікультурність і плюралізм, і яка спрямована на вироблення антидогматичного мислення,здатного сприймати будь-яку інформацію і без упереджень та з розумінням ставитися до різних точок зору і поглядів;

· органічне поєднання локального і глобального, яке передбачає взаємозв’язок індивідуального і родового, регіонального і загальнонаціонального;

· гармонізація відносин, згідно з якою вивчення навчальної дисципліни повинне сприяти виробленню толерантності в людських взаєминах, прагнення і вміння будувати на розумних і морально-правових засадах свої взаємовідносини з навколишнім середовищем та іншими людьми.

 


Читайте також:

  1. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  2. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  3. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  4. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ СПОРТУ
  5. Активне управління інвестиційним портфелем - теоретичні основи.
  6. Аналіз галузі
  7. Аналіз освітньої діяльності
  8. Аналіз та оцінка виробничого травматизму в галузі
  9. Аналіз, прогнозування, профілактика травматизму та професійної захворюваності в галузі
  10. Анатомо-фізіологічні основи статевого розвитку.
  11. Біологічні основи мислительної діяльності.
  12. Біомеханічні основи шинування при пародонтозі.




Переглядів: 2780

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Наукове обґрунтування необхідності вивчення навчальної дисципліни. | Мета, завдання навчальної дисципліни.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.