МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мета, завдання навчальної дисципліни.Предмет методики викладання освітньої галузі «Суспільствознавство»- процес оволодіння зазначеним курсом, озброєння майбутніх вчителів початкової школи вміннями професійно виконувати завдання, передбачені програмою. Метою навчальної дисципліни «Методика навчання предмета «Я у світі» є підготовка студентів до викладання предмета "Я у світі» в початковій школі в світлі сучасних вимог, вивчення й узагальнення досвіду викладання предмета «Я у світі», визначення напрямів підвищення якості педагогічного процесу з означеного предмета. Отже, вищевказана методика викладання встановлює педагогічні закономірності, принципи, методи виконання завдань освіти з формування гармонійної особистості засобами цієї дисципліни і є галуззю педагогіки, конкретною педагогічною дисципліною. Суспільствознавчі факти, закономірності слугують предметом вивчення учнями предмета «Я у світі», і разом з тим, є предметом викладу їх учителем у школі. Методика викладання освітньої галузі «Суспільствознавство» з’ясовує, для чого треба вивчати предмет «Я у світі». Викладаючи предмет, учитель повинен розкривати його освітнє та виховне значення. При цьому він має націлювати свою роботу на те, щоб вивчення не обмежувалося лише ознайомленням молодших школярів з окремими фактами з життя суспільства; під час вивчення цього предмета в учнів потрібно сформувати цілісне уявлення про суспільство, забезпечити розуміння ними найпростіших причинно-наслідкових зв’язків, що існують у навколишньому світі; розкрити культуру взаємоспілкування людей; передбачити накопичення досвіду особистісного ставлення до системи цінностей, до суспільства; сприяти розвитку розумових здібностей школярів, їхньої емоційної сфери, пізнавальної активності та самостійності, здатності до самовираження тощо. Для того, щоб оволодіти методикою викладання освітньої галузі, майбутньому вчителю початкової школи потрібно знати зміст таких наукових дисциплін, а саме: психологію і педагогіку (загальну, вікову, соціальну), краєзнавство, історію світову та України, народознавство, етику, естетику, культурологію, правознавство. Вчитель повинен вміти педагогічно доцільно реалізувати програму навчального предмета «Я у світі» на практиці в школі, забезпечуючи засвоєння учнями навчального матеріалу, розв’язуючи завдання курсу. Дидактичні особливості методики навчання предмета «Я у світі» :оскільки вивчається соціальне оточення як середовище життєдіяльності людини, тому основна дидактична особливість його форм і методів викладання визначається конкретністю. Постійно маючи справу з реальними фактами, вивчаючи їх, вчитель вчить учнів робити логічні висновки із конкретних фактів, які учні безпосередньо спостерігають, або відтворюють на уроці (використання соціального досвіду учнів).
Завдання навчальної дисципліни:
· формувати уявлення про методику викладання освітньої галузі «Суспільствознавство» як науку та її методологію; · навчатися свідомо і творчо підходити до визначення навчально-виховних завдань, добору змісту, форм, методів і засобів вивчення соціального оточення, формувати особистість молодшого школяра, виховувати патріота та громадянина; · формувати професійні компетентності, зокрема інформаційну, інтелектуальну, психолого-педагогічну, науково-методичну, мотиваційну, комунікативну, конструктивну, діагностичну, рефлексивну, креативну, проектну, організаційно-управлінську, нормативно-правову; · закріпити теоретичні знання та практичні вміння з методики викладання освітньої галузі «Суспільствознавство» у поєднанні з сучасними педагогічними технологіями; · формувати професійну культуру майбутнього вчителя початкової школи;розвивати загальнонавчальні та професійні вміння.
Читайте також:
|
||||||||
|