МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема. Комплектування підприємства персоналомЛекція 4 Логіка викладу: 1. Організація кадрового планування. 2. Організація залучення персоналу. 3. Проведення відбору персоналу. 4. Організація найму персоналу. 1. До 60-70 рр. минулого століття у питаннях управління персоналом кадрові, як вже зазначалось, служби підприємств, установ чи організацій орієнтувалися лише на свої поточні потреби. За такого підходу роботодавець розраховував одержати у будь-який момент необхідну йому кількість працівників, для використання яких не потрібно тривалої спеціальної підготовки. Надлишковий ринок робочої сили давав роботодавцям таку можливість, а звільнення зайвого персоналу практично нічого не коштувало. Зміни в умовах діяльності та технологіях виробництва у 70-80 рр. висунули як загальну для всіх вимогу орієнтуватися при формуванні ресурсів не тільки на поточні потреби, але й на тривалу перспективу. Ця вимога стосувалася всіх видів ресурсів, у тому числі і людських. У практиці управління почали застосовувати систематичний аналіз перспективних потреб за окремими категоріями персоналу й виділяти як самостійний вид діяльності кадрових служб кадрове планування. Кадрове планування стало складовою частиною загального стратегічного планування на підприємстві, оскільки кожний вид діяльності повинен бути забезпечений персоналом і буде ефективним лише за умови його включення в процес розробки загального стратегічного плану діяльності організації. Кадрове планування –це цілеспрямована діяльність щодо визначення потреби в кадрах необхідної кількості і якості в конкретні тимчасові рамки, залучення їх до організації й забезпечення пропорційного та динамічного розвитку потенціалу працюючих, це система комплексних рішень та цілеспрямованих заходів з реалізації довгострокових планів як організації, так і мети кожного працівника. Базою кадрового планування мусить бути детальний аналіз потреб у персоналі, моніторинг інформації про продуктивність та витрати на утримання та розвиток людських ресурсів. 2. Залучення персоналу – процес розв’язання проблем комплектування організації трудовими ресурсами відповідної якості і кількості, що вимагає виконання певних завдань щодо набору, відбору та професійної орієнтації. Організація залучення персоналу передбачає: · узгодження форм і методів набору персоналу зі стратегією розвитку підприємства; · вибір варіантів набору, узгодження форм необхідних документів; · визначення вимог до майбутніх працівників; · розробку сукупності процедур та методів відбору персоналу; · встановлення відповідного рівня оплати; · визначення перспектив професійного розвитку персоналу; · здійснення практичних дій з набору, відбору та мотивації персоналу.
Читайте також:
|
||||||||
|