Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форми виховання за Ж.-Ж. Руссо

Виховання людини починається разом з її народженням і продовжується усе життя, і головне завдання виховання – створити людину. Для Руссо виховання було мистецтвом розвитку істинної свободи людини, яка залежить тільки від неї самої. Звідси і заперечення ним системи загального виховання, оскільки на його думку немає вітчизни і немає громадян, а є лише пригнічені та гнобителі.

Виховання, на думку Руссо, дається людині природою, людьми та оточуючими її речами.

Усі ці три фактори повинні діяти спільно один з одним.

Розробив систему принципів виховання.

Педоцентризм

- дитину поставив в центр виховного процесу, проте виступав проти потакання дітям,

- вихователь повинен супроводжувати дитину у всіх її випробуваннях та переживаннях, спрямовувати його формування, сприяти його природному росту, створювати умови для його розвитку, але ніколи не нав’язувати їй своєї волі,

- створення такого середовища, в якому б дитина змогла здобути самостійність і свободу, реалізувати закладені від природи задатки,

- в навчанні не потрібно пристосовувати знання до рівня розвитку учня, а співвідносити їх з його інтересами.

Виховання жінки:має відмінне від чоловіка призначення: народжувати дітей, займатись господарством, створювати сімейний затишок, творити щастя для чоловіка. Жіночі обов’язки – подобатись чоловікам, бути їм корисними, заслужити їх любов і повагу, доглядати їх у старості, надавати поради, втішати, робити їх життя легким та відрадним. Серйозні розумові знання жінці не потрібні, освічена жінка – мука для чоловіка: “розум Софії приємний але без блиску, ґрунтовний, але без глибини.” Свої знання вона здобула шляхом бесід з батьками, шляхом міркувань і спостережень, а не через книги. У жінки слід формувати привчання коритися волі чоловіків, уміння приборкувати свої примхи, переносити несправедливості, виховувати розумову спритність, добрий смак, фізично загартовувати. Таке виховання може дати монастирський пансіон. Жінка повинна уміти шити, вишивати, співати, малювати, знати тонкощі господарства, вона вільна у виборі чоловіка.

 

Від людей: Навчання тому, як користуватися природними здібностями
Від природи: внутрішній розвиток здібностей та органів людини
Від оточуючих речей: набуття людиною власного досвіду відносно предметів, які вона сприймає

 

 

Принципи виховання
  Принцип природного виховання  
Принцип вільного виховання Принцип трудового виховання
  Принцип педоцентризму  
       

 

 

 

Фізична праця у саду, в городі у майстерні Ремісниче навчання
Дотримання режиму праці і відпочинку
Ремісниче навчання Прогулянки

 

 


Читайте також:

  1. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  2. Автоматизовані форми та системи обліку.
  3. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  4. Акредитив та його форми
  5. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  6. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  7. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  8. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  9. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.
  10. Безособові дієслівні форми на –но, -то
  11. Безробіття: суть, причини, форми та соціально-економічні наслідки
  12. Білінійні і квадратичні форми в евклідовому просторі




Переглядів: 1347

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загально-педагогічні ідеї Ж.-Ж. Руссо | Життя і педагогічні досліди Й.Г.Песталоцці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.