МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Форми виховання за Ж.-Ж. РуссоВиховання людини починається разом з її народженням і продовжується усе життя, і головне завдання виховання – створити людину. Для Руссо виховання було мистецтвом розвитку істинної свободи людини, яка залежить тільки від неї самої. Звідси і заперечення ним системи загального виховання, оскільки на його думку немає вітчизни і немає громадян, а є лише пригнічені та гнобителі. Виховання, на думку Руссо, дається людині природою, людьми та оточуючими її речами. Усі ці три фактори повинні діяти спільно один з одним. Розробив систему принципів виховання. Педоцентризм - дитину поставив в центр виховного процесу, проте виступав проти потакання дітям, - вихователь повинен супроводжувати дитину у всіх її випробуваннях та переживаннях, спрямовувати його формування, сприяти його природному росту, створювати умови для його розвитку, але ніколи не нав’язувати їй своєї волі, - створення такого середовища, в якому б дитина змогла здобути самостійність і свободу, реалізувати закладені від природи задатки, - в навчанні не потрібно пристосовувати знання до рівня розвитку учня, а співвідносити їх з його інтересами. Виховання жінки:має відмінне від чоловіка призначення: народжувати дітей, займатись господарством, створювати сімейний затишок, творити щастя для чоловіка. Жіночі обов’язки – подобатись чоловікам, бути їм корисними, заслужити їх любов і повагу, доглядати їх у старості, надавати поради, втішати, робити їх життя легким та відрадним. Серйозні розумові знання жінці не потрібні, освічена жінка – мука для чоловіка: “розум Софії приємний але без блиску, ґрунтовний, але без глибини.” Свої знання вона здобула шляхом бесід з батьками, шляхом міркувань і спостережень, а не через книги. У жінки слід формувати привчання коритися волі чоловіків, уміння приборкувати свої примхи, переносити несправедливості, виховувати розумову спритність, добрий смак, фізично загартовувати. Таке виховання може дати монастирський пансіон. Жінка повинна уміти шити, вишивати, співати, малювати, знати тонкощі господарства, вона вільна у виборі чоловіка.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|