МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація початкового навчанняПредмети початкового навчання Із чого слід починати навчання? Колись на це запитання відповідь була дуже легка: з чого ж, як не з абетки? Проте сучасна раціональна педагогіка, розв'язуючи це питання, звертає увагу на дитячу природу й зауважує, що чим молодша дитина, тим менш здатна вона до постійної діяльності в якому-небудь одному напрямі, тим більше стомлюється вона ходити, сидіти, тримати в руках найлегшу річ, навіть лежати, і що та сама дитина, перемішуючи різноманітні роди діяльності та, очевидно, зовсім не відпочиваючи, грається цілий день і дивує дорослого своєю невтомністю. Те саме стосується і душевної діяльності дитини: чим молодша дитина, тим менше здатна вона до постійної будь-якої душевної діяльності в одному напрямі, тоді ж, коли заняття її різноманітні, може працювати досить довго. Сама зміна занять впливає на дитину краще навіть, ніж повний відпочинок, який, звичайно, потрібний у свій час. Дитина, очевидно, стомилася читати, увага її ослабла, процес розуміння спинився: змусьте дитину півгодини пописати, помалювати, полічити, поспівати — і помітите, що, повернувшись потім до читання, вона знову стала тямуща й уважна. Російське прислів'я: «У семи нянек дитя без глаза» ні до чого так не можна прикласти, як до початкового навчання. Велика кількість наставників, які дбають кожен про свій предмет, можуть начинити дитину різними знаннями та вміннями, але розумові очі її залишаться нерозкритими. Отже, чим більше різноманітності в навчальних заняттях та чим менше різноманітності в учителях, тим краще для початкового навчання. Під назвою організації навчання я розумію тут: розподіл часу занять, тривалість їх, розподіл занять між дітьми одного класу або однієї сім'ї, але різних щодо віку, знань та розвитку. Я раджу починати навчання краще трохи пізніше і призначати для нього спочатку якнайменше часу, але з першого ж разу відокремити його від гри і зробити серйозним обов'язком для дитини. Зробивши цікавим свій урок, ви можете не боятися надокучити дітям, але пам'ятайте, що не все може бути цікавим у навчанні, а неодмінно є і мають бути також нудні речі. Привчіть дитину робити не тільки те, що її цікавить, а й те, що не цікавить — робити заради приємності виконати свій обов'язок. Ви готуєте дитину до життя, а в житті не всі обов'язки цікаві, і коли ви до 10 років будете вчити дитину граючись, то готуєте їй страшну муку, коли зустрінеться вона потім із серйозними навчальними обов'язками, іноді зовсім не цікавими. Щодо тривалості уроку, то на перший час досить буде години вранці та півгодини по обіді. На другий рік можна буде додати по півгодини — півтори години вранці і годину по обіді; далі — дві години вранці та, принаймні до 9 років, не йти далі за три години щоденних занять. Спочатку через кожні півгодини, а потім через годину давайте дитині повний відпочинок— хай вона трохи побігає, пограється та звикне примушувати себе переходити від гри до справи. Читайте також:
|
||||||||
|