Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація початкового навчання

Предмети початкового навчання

Із чого слід починати навчання? Колись на це запитання відповідь була дуже легка: з чого ж, як не з абетки? Проте сучасна раціональна педагогіка, розв'язуючи це питання, звертає увагу на дитячу природу й зауважує, що чим молодша дитина, тим менш здатна вона до по­стійної діяльності в якому-небудь одному напрямі, тим більше стомлю­ється вона ходити, сидіти, тримати в руках найлегшу річ, навіть ле­жати, і що та сама дитина, перемішуючи різноманітні роди діяльності та, очевидно, зовсім не відпочиваючи, грається цілий день і дивує до­рослого своєю невтомністю. Те саме стосується і душевної діяльності дитини: чим молодша дитина, тим менше здатна вона до постійної будь-якої душевної діяльності в одному напрямі, тоді ж, коли заняття її різноманітні, може працювати досить довго. Сама зміна занять впливає на дитину краще навіть, ніж повний відпочинок, який, зви­чайно, потрібний у свій час. Дитина, очевидно, стомилася читати, увага її ослабла, процес розуміння спинився: змусьте дитину півгоди­ни пописати, помалювати, полічити, поспівати — і помітите, що, по­вернувшись потім до читання, вона знову стала тямуща й уважна.

Російське прислів'я: «У семи нянек дитя без глаза» ні до чого так не можна прикласти, як до початкового навчання. Велика кількість наставників, які дбають кожен про свій предмет, можуть начинити дитину різними знаннями та вміннями, але розумові очі її залишаться нерозкритими. Отже, чим більше різноманітності в навчальних занят­тях та чим менше різноманітності в учителях, тим краще для початко­вого навчання.

Під назвою організації навчання я розумію тут: розподіл часу за­нять, тривалість їх, розподіл занять між дітьми одного класу або од­нієї сім'ї, але різних щодо віку, знань та розвитку.

Я раджу починати навчання краще трохи пізніше і призначати для нього спочатку якнайменше часу, але з першого ж разу відокремити його від гри і зробити серйозним обов'язком для дитини.

Зробивши цікавим свій урок, ви можете не боятися на­докучити дітям, але пам'ятайте, що не все може бути цікавим у на­вчанні, а неодмінно є і мають бути також нудні речі. Привчіть дитину робити не тільки те, що її цікавить, а й те, що не цікавить — робити заради приємності виконати свій обов'язок. Ви готуєте дитину до життя, а в житті не всі обов'язки цікаві, і коли ви до 10 років будете вчити дитину граючись, то готуєте їй страшну муку, коли зустрінеть­ся вона потім із серйозними навчальними обов'язками, іноді зовсім не цікавими.

Щодо тривалості уроку, то на перший час досить буде години вранці та півгодини по обіді. На другий рік можна буде додати по півгодини — півтори години вранці і годину по обіді; далі — дві го­дини вранці та, принаймні до 9 років, не йти далі за три години що­денних занять. Спочатку через кожні півгодини, а потім через годину давайте дитині повний відпочинок— хай вона трохи побігає, погра­ється та звикне примушувати себе переходити від гри до справи.


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. II. Організація перевезень
  3. II. Організація перевезень
  4. V Засоби навчання
  5. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  6. Адаптації та навчання
  7. Адміністративно-територіальна організація
  8. Активний метод навчання
  9. Алгоритм знаходження початкового опорного плану
  10. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  11. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  12. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії




Переглядів: 536

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рідне слово. Книга для тих,хто навчає | Про наочне навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.