Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Чи вірно стверджу вати?

45. „Міністерство Фінансів України - центральний орган законодав­
чої влади":

а) вірно; б) невірно.

46. „У складі Міністерства фінансів для узгодженого вирішення пи­
ши ь й визначення найважливіших напрямків діяльності створюється Депа-
ртаментподаткової політики та макроекономічного прогнозування":

а) вірно; б) невірно.

47. „Міністерство фінансів не координує діяльність учасників бюдже-
іііінопроцесу з питань виконання бюджету":

а) вірно; б) невірно.

48. „Фінансові відділи запроваджують у життя фінансову політику на
відповіднійтериторії":

а) вірно; б) невірно.


49. „Начальник обласного фінансового управління одночасно підпо­
рядковується і Міністрові фінансів і голові обласної державної адміністра­
ції":

а) вірно; б) невірно.

50. „Друга складова органів Міністерства фінансів України - це фі­
нансові відділи, що забезпечують впровадження в життя державної фінан­
сової політики на відповідній території.

а) вірно; б) невірно.

51. „У 1995 році було завершено трирівневу побудову органів Держа­
вного казначейства":

а) вірно; б) невірно.

52. „Територіальні органи Державного казначейства фінансуються за
рахунок доходів місцевих бюджетів":

а) вірно; б) невірно.

53. „У 2000 році на казначейське обслуговування були переведені по­
забюджетні кошти, що створило необхідні умови для включення їх до спе­
ціального фонду Державного бюджету":

а) вірно; б) невірно.

54. „Органи Державного казначейства не мають право припиняти фі­
нансування з Державного бюджету установ, підприємств у разі виявлення
фактів порушень установленого порядку виконання бюджету":

а) вірно; б) невірно.

55. „Начальник Головного управління Державного казначейства мас
заступників, яких за поданням Міністра фінансів призначає Кабінет Мініст­
рів України":

а) вірно; б) невірно.

56. „Члени колегії Державного казначейства затверджуються Мініст­
ром фінансів":

а) вірно; б) невірно.

57. „Територіальні органи Державного казначейства не є юридичними
особами і не мають рахунків у банках":

а) вірно; б) невірно.

58. „Органи Державної податкової служби у своїй діяльності не під­
звітні регіональним органам влади і управління":

а) вірно; б) невірно.


59. „Органи Державної контрольно-ревізійної служби фінансуютьсяз
Державного бюджету, обсяг коштів на утримання визначає Міністр фінан-
і ні України":

а) вірно; б) невірно.

60. „Органи Державної контрольно-ревізійної служби не мають права
втручатисяв господарську діяльність підприємств, установ, організацій, які
неотримують бюджетні кошти, лише за дорученням органів прокуратури,
абосуду":

а) вірно; б) невірно.

61. „Контрольно-ревізійний підрозділ (відділ, група) в районах, містах
і районаху містах є юридичною особою":

а) вірно; б) невірно.

62. „Правова природа Рахункової палати визначається функцією пар­
ламентського
контролю Верховної Ради України":

а) вірно; б) невірно.

63. „Рахункова палата України здійснює повноваження тільки аналізу
щодоконтролю за своєчасним виконанням „доходної" частини Державного
бюджетуУкраїни":

а) вірно; б) невірно.

64. „ Головні контролери за посадою є керівниками департаментів Ра-
кунковоїпалати":

а) вірно; б) невірно.

65. „Головні контролери не мають право брати участь у засіданнях
КомітетівВерховної Ради України, колегій державних органів, а також ор-
і .піні місцевого самоврядування":

а) вірно; б) невірно.

66. „Заступників Голови Державної податкової адміністрації України
Ііришачас на посаду та звільняє з посади Кабінет міністрів України за по-
і.інііям Голови ДПА України":

а) вірно; б) невірно.

67. „Начальників Державних податкових інспекцій у районах призна-
'і.н Іолова Державної податкової адміністрації другого рівня":

в) мірно; б) невірно

68. „Заступників Голови Державної податкової адміністрації другого
рінняпризначає на посаду Кабінет Міністрів України":

а) пірно; б) невірно.


69. .Державна податкова адміністрація України - це центральний ор­
ган виконавчої влади, структура якого затверджується Кабінетом Міністрів
України":

а) вірно; б) невірно.

70. ,Дідрозділи податкової міліції діютьу складі відповідних органів
Державної податкової служби і її структура залежить від рівня податкової
служби":

а) вірно; б) невірно.


Тема 4. БЮДЖЕТНЕ ПЛАНУВАННЯ

4.1 Організаційні засади планування та прогнозування
бюджету

4.2 Методологія, завдання та принципи бюджетного пла­
нування

4.3 Програмно-цільовий метод бюджетного планування

4.4 Попередній етап до складання проекту бюджету Укра­
їни

4.5 Порядок складання, розгляду та затвердження Дер­
жавного бюджету на наступний рік

4.6 Зміст Закону України „Про Державний бюджет Укра­
їни"

Мета вивчення: зрозуміти економічну сутність бюджетного 11 панування як складової бюджетного процесу; усвідомити необ-кідністьта значення системи прогнозних та програмних докумен­ті соціально-економічного розвитку для підвищення ефективнос-и планування бюджетів країни та її регіонів; з'ясувати задачі, принципи та методи бюджетного планування; зрозуміти сутність, перевагипрограмно-цільового методу планування та обґрунтувати необхідністьйого впровадження; познайомитися з підготовчою і мию юю, яка передує складанню бюджету держави; засвоїти про­мес розгляду та затвердження Державного бюджету, зміст Закону України„Про Державний бюджет".

4.1. Організаційні засади планування та прогнозування бюджету

Яке значення взагалі ми вкладаємо в поняття „планування"? Планування - це:

- вміння передбачати майбутнє та використовувати це перед-
' гм-ііпя з метою запобігання помилкових дій, небажаних несподі-
м.іііоіч або зведення до мінімуму їх негативних наслідків;

- досягнення бажаного майбутнього та розробка ефективних
ні цього досягнення з урахуванням сьогоденних умов і мож-


Читайте також:

  1. Банкрутство підприємства: причини, оцінка ймовірності настання та наслідки
  2. Визначення імовірності партії вантажу, для перевезення якої необхідним є автомобіль відповідної вантажопідйомності.
  3. Визначення ймовірності перерви електропостачання і середньої кількості недоотриманої електроенергії.
  4. Виробляти чи купувати?
  5. Відсутність достовірної інформації
  6. Властивості ймовірностей
  7. Впевненість — це ступінь довіри користувача до достовірності предмета перевірки аудитором.
  8. Вступ у теорію ймовірностей
  9. Геометричні ймовірності
  10. Деякі поняття теорії імовірності
  11. Договірно-правові відносини туриста і турфірми
  12. Договірно-правові відносини «турфірма-партнер».




Переглядів: 733

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Доповніть за змістом | ІИВОІ ГЄЙ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.