Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



З етап - Оформлення результатів перевірки

За результатами перевірки складається акт у трьох примір­никах та підписується уповноваженими посадовими особами об'­єкта перевірка, а також усіма членами контрольної групи суб'єкта перевірки. В акті відображаються:

- результати перевірки всіх питань, передбачених програмою
перевірки;

- всі факти порушень чинного законодавства та перелік вияв­
лених недоліків;

- інформація про документи та інші матеріали, на яких ґрун­
туються викладені факти;

- прізвища та посади осіб, причетних до вчиненого порушен­
ня, завданих збитків та їх пояснення.

Результат перевірки викладається об'єктивно, достовірно та об­ґрунтовано. Один примірник акта перевірки передається для під­пису уповноваженій посадовій особі об'єкта перевірки, яка може у разі незгоди подати на протязі п'яти робочих днів аргументовані письмові зауваження стосовно питань, з якими не погоджується.


Результати розгляду цих зауважень викладаються окремою довід­кою і разом із зауваженнями додаються до акта перевірки.

Оцінка результатів перевірки подається у Звіті, який відпові­дальний за проведення перевірки підписує та подає на засіданні Колегії Рахункової палати. Перед цим проект Звіту обговорюється з уповноваженою посадовою особою об'єкта перевірки, яка на протязі трьох робочих днів подає аргументовані пояснення щодо фактів, вказаних в проекті Звіту. Остаточні висновки та рекомен­дації Звіту відносяться до виключної компетенції Колегії Рахун­кової палати.

Звіт повинен містити:

- стислий опис виявлених фактів та оцінку відповідності їх
чинному законодавству України;

- критерії оцінки ефективності використання бюджетних ко­
штів та оцінку виявлених фактів відповідно до цих критеріїв;

- оцінку ефективності управлінських рішень, стану внутріш­
нього контролю, бюджетного планування;

- обсяг, характеристику та кваліфікацію бюджетних право­
порушень і неефективного використання бюджетних коштів;

- причини, що призвели до порушень та недоліків;

- потенційні проблеми, висновки та пропозиції.

Звіт за результатами перевірки має бути повним, точним, об'­єктивним, переконливим та зрозумілим. Висновки за результатами перевірки мають відповідати її кінцевій меті, а пропозиції - логіч­но випливати із зроблених висновків. У Звіті увага акцентується, перш за все, на конкретних пропозиціях щодо поліпшення роботи об'єкта перевірки.

Затверджений висновок за результатами розгляду направля­ється об'єкту перевірки, який інформує Рахункову палату про вжиті заходи.

Про результати розгляду Звіту інформуються:

- Верховна Рада України та/або її комітети;

- за необхідності Президент України, Кабінет Міністрів
України, Міністерство фінансів України, інші центральні органи
виконавчої влади.

У разі виявлення під час перевірки фактів, за скоєння яких передбачена кримінальна чи адміністративна відповідальність, за


рішенням Колегії Рахункової палати матеріали перевірки переда­ються до Генеральної прокуратури України, інших правоохорон­них органів або до суду у визначеному законодавством порядку.

4 етап — Перевірка виконання пропозицій за результата­ми перевірки (перевірка в порядку контролю)

Перевірка в порядку контролю проводиться з метою:

- сприяння виконанню пропозицій Рахункової палати, стиму­
лювання усунення виявлених недоліків, підвищення дієвості звітів
про результати перевірок;

- сприяння Верховній Раді України, Кабінету Міністрів Укра­
їни, іншим державним органам у розгляді та вжитті заходів, які
забезпечують підвищення ефективності використання державних
фінансових ресурсів;

- визначення ефективності контрольної діяльності Рахунко­
вої палати;

- аналізу повноти та ефективності впливу пропозицій Рахун­
кової палати на роботу об'єкта перевірки.

Перевірка в порядку контролю проводиться у таких формах:

1) отримання поточної інформації про хід виконання об'єк­
тами перевірки наданих рекомендацій;

2) проведення спеціальної перевірки отриманих відповідних
документів на об'єкті через шість місяців та не пізніше ніж через
рік після направлення рекомендацій;

3) проведення на об'єкті перевірки повторної перевірки за
повною програмою. їх періодичність повинна складати не більше
одного разу на два роки.

Оцінка результатів перевірки в порядку контролю може мати якісні характеристики або кількісні показники підвищення ефек­тивності використання державних коштів, які, за своєю сутністю, є ефектом від проведеної перевірки. За результатами перевірки в порядку контролю з виходом на об'єкт складається акт та Звіт за загальними правилами їх складання. Звіт за результатами перевір­ки у порядку контролю, як правило, розглядається Колегією Раху­нкової палати.



Читайте також:

  1. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Алгоритм перевірки кошторису бюджетної установи
  6. Аналіз результатів за відхиленнями
  7. Аналіз результатів національного виробництва.
  8. Аналіз результатів практичної діяльності Київського освітньо-методичного центру соціальної роботи
  9. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕРМОМЕТРІЇ
  10. Аналіз рівня, динаміки та структури фінансових результатів підприємства
  11. Аналіз фінансових результатів діяльності туристичних підприємств
  12. Апробація результатів дисертації




Переглядів: 525

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етап - Порядок проведення перевірки | Відповідальність за бюджетні правопорушення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.