Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III. Make up a plan of the text.

 

IV. Translate the paragraph in italics in a written form.

 

V. Questions for discussion:

  1. What component of woman dress has acquired a romantic character?
  2. Are gloves the minor accessories of dress?
  3. What are the gloves used for?
  4. When did Queen Elizabeth set the fashion for wearing gloves?
  5. What country is known to be the largest world maker of leather gloves?
  6. When were pouches introduced?
  7. In what types of bags was leather used extensively?
  8. What bags were developed during the period of voluminous skirts and crinoline?
  9. When did the chatelaine bag appear?
  10. What knowledge is required for manufacturing leather handbags?

 

VI. Render the text in brief in a written form.

 

 

TEXT C

I. Mind the following words and word-combinations:

  1. a cloth – тканина
  2. a waist – талія
  3. a tightly cinched belt – туго стягнутий пояс
  4. a trim physique – зразкова тілобудова
  5. a pouting chest – грудна клітина, що випинає

 

II. Listen to the text ‘BELTS’ and decide if the statements are true or false:

  1. Belts are traditionally made of fabrics.
  2. A belt is a modern invention.
  3. Art Nouveau belt buckles are now collector’s items.
  4. In the militarian periods, particularly the later half of the 19-th century the belt was strictly a decorative part of the uniform.
  5. Men and women rarely wear belts nowadays.

 

III. Listen to the text again and be ready to answer the questions:

1. What does a belt serve?

2. Have belts been documented for clothing since the Bronze Age?

UNIT XIII

HORSE TACK

TEXT A

I. Read and remember the words and their translation:

  1. horse tack – лимарні вироби
  2. a saddle – сідло
  3. a stirrup – стремено
  4. a bridle – вузда, вуздечка
  5. a halter – повід, оброть
  6. a rein – повід, віжка
  7. a bit – мундштук
  8. a harness – упряж, шори
  9. a martingale – мартингал (частина упряжі)
  10. a breastplate – нагрудник, грудний ремінь

 

II. Read and remember the following phrases:

  1. a girth or a cinch – попруга
  2. to fasten at the rear of the saddle – застібати поза сідлом
  3. to cause the horse pain – шкодити, спричиняти коневі біль
  4. the riding discipline – дисципліна верхової їзди
  5. to provide stability – забезпечувати рівновагу
  6. to get stuck in – добре триматись
  7. safety precautions – запобіжні заходи
  8. a control measure – засіб правити (кіньми)
  9. to keep a horse from – оберігати/утримувати коня від
  10. the neck and girth straps intersect – ремінці шиї та попруги перехрещуються

 

III. Read and translate the following text:

 


Читайте також:

  1. Ask ten questions to the text so that the answers became the retelling of the text.
  2. Complete with the words from the text. Translate them into Ukrainian.
  3. Context.
  4. Give a short summary of the text.
  5. II. Regard the suffixes enlisted below. What parts of speech are formed by means of these suffixes? Find the words containing such suffixes in the text. What do they mean?
  6. III Make up a plan of the text.
  7. III Make up a plan of the text.
  8. III Make up a plan of the text.
  9. III Make up a plan of the text.
  10. III Make up a plan of the text.
  11. III Make up a plan of the text.
  12. III Make up a plan of the text.




Переглядів: 441

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Some historical facts about women’s gloves and handbags | Horse tack: saddles, stirrups and martingales

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.