Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Роль і місце інформаційних систем в управлінні народним

Разработка планов уроков по изучению стихотворения, сказки, рассказа, БАСНИ

Тема. Закрепить теоретические знания по теме "Особенности изучения произведений различных жанров. Учиться составлять планы уроков по чтению произведений различных жанров, использовать в ходе работы учебники по методике, книги для чтения, методические пособия к урокам чтения, определённые наглядные средства.

Ход выполнения работы

1. Определить место данного урока в системе уроков по разделу учебника по
чтению, продумать форму и содержание подготовительной работы, подобрать
для художественного слова учителя интересный дидактический материал.

2. Продумать, каким будет первое чтение и восприятие нового произведения
(учителем или школьниками, вслух или молча и т.д.). Какую установку дает
учитель на восприятие текста.

3. Сформировать вопросы для проверки первичного восприятия текста.

4. Определить и спланировать на этапе анализа виды повторного чтения,
составить вопросы и задания для всестороннего анализа текста
(репродуктивные вопросы, причинно-следственного характера, для
наблюдения за композицией произведения, для создания художественного
образа, для работы над изобразительными средствами).

5. Продумать целесообразность использования наглядности и ТСО.

6. Сформулировать задания для подготовки к выразительному чтению.
Подобрать приёмы обучения выразительности.

7. Продумать целесообразность включения в план урока таких этапов,
как работа над планом и пересказ текста ( с учётом особенностей жанра
произведения).

8. Спланировать этап творческой интерпретации текста. Подобрать
соответствующую творческую работу. Разработать вопросы и задания для её
проведения.

9. Продумать содержание и формы работы при проведении итоговой беседы
(уточнение идеи, работу над заглавием, работу над пословицами,
соотносящимися с текстом произведения и т.д.).

П. Заслушивание и анализ планов и конспектов уроков.

III. Оценивание планов уроков.

Інформаційні системи і технології

У маркетинговій діяльності

 

Конспект – лекцій

Для вищих навчальних закладів

Підготовки молодших спеціалістів

за спеціальністю 5.03050701 " Маркетингова діяльність"

 

Виконала: Ярмульська Ю.М.


 

Тема 1. Інформаційні системи та їх роль
в управлінні економічними об’єктами

План теми

1. Роль і місце інформаційних систем в управлінні народним гос­подарством.

2. Визначення поняття «інформаційна система».

3. Основні принципи створення ІС. Класифікація ІС.

4. Характеристика складових частин.

Роль і місце інформаційних систем в управлінні народним

гос­подарством.

Нову економічну думку та новітні механізми управління неможливо втілити в життя без комп’ютеризації, без нових інформаційних технологій, бо вони мають базуватися на точній, достовірній та своєчасній інформації, потік якої на сьогодні набув небачених розмірів. Отже, поява сучасних економічних інформаційних систем зумовлена необхідністю обробки великих масивів інформації за жорстких обмежень щодо часу видачі результатів. Вони мають складну формалізацію процедур прий­няття рішень для переважної кількості задач, високий ступінь інтеграції елементів, які входять до складу системи, значне число зв’язків між елементами, характеризуються гнучкістю і можливістю модифікації. Проте процес створення ІС багато в чому ще не формалізовано. Вміння правильно створити систему чи окрему задачу, виявити і коректно сформулювати критерії і обмеження приходять з досвідом. Існуючі стандарти, нормативні документи і методичні матеріали визначають організаційні питання і регламентують склад і зміст проектної документації, але не містять рекомендацій і вказівок, які розкривають суть процесу створення ІС.

Інформаційна технологія — це цілеспрямована організована сукупність інформаційних процесів з використанням засобів обчислювальної техніки, що забезпечують високу швидкість обробки даних, оперативний пошук інформації, розосередження даних, доступ до джерел інформації незалежно від місця їх розташування.

Визначимо основні поняття дисципліни:

· економічні інформаційні системи — це людино-машинні системи, які збирають, нагромаджують, зберігають, оброблюють і видають за запитом чи замовленням інформацію у виг­ляді даних і знань, необхідних для управління економічним об’єктом;

· економічний об’єкт — це люди, матеріальні цінності, уявні побудови, моделі, події чи факти, про які можуть бути зібрані дані;

· предметна область — це позначена будь-якими ознаками сукупність об’єктів (усі елементи знання про процес, проблему, організацію, систему та ін.);

· об’єктами можуть бути обрані різні класи систем управління: технологічний процес, галузь, виробниче об’єднання, підприємство, цех, дільниця, робітник і т.п.;

· автоматизація установи — застосування системи обробки інформації в діловодстві та управлінні діяльністю уста-
нови;

· система автоматизації установи — система обробки інфор­мації, яка використовується для інтеграції діяльності установи;

· особа, яка приймає рішення, — спеціаліст, що керує економічним об’єктом;

· користувач ІС — особа, що бере участь у функціонуванні ІС або має право використовувати результати її функціонування.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D – моделювання в графічній системі КОМПАС
  3. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  4. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  5. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  6. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  7. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  8. III етап. Системний підхід
  9. IV. Розподіл нервової системи
  10. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  11. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  12. IV. Філогенез кровоносної системи




Переглядів: 1281

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практическая работа № | Визначення поняття «інформаційна система».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.