Глобальні телекомунікаційні технології в області реклами й електронного продажу товарів.
Автоматизовані робочі місця як засіб автоматизації маркетологів.
Загальні принципи розроблення концепції дослідження.
Загальні принципи розроблення проекту дослідження.
Загальні принципи проведення дослідження та аналізу впливу його результатів на діяльність фірми.
Рекомендована література
1. Галузинський Г. П., Гордієнко І. В. Сучасні технологічні засоби обробки інформації: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 1998.
2. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник. — К.: Лібра, 2002.
3. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. — М.: Финпресс, 1998.
4. Горчаков А. А., Орлова И. В. Компьютерные экономико-математические модели: Учеб. пособие для вузов. — М.: Компьютер: ЮНИТИ, 1995.
5. Гужва В. М. Інформаційні системи і технології на підприємствах: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2001.
6. ДСТУ 2874-94. Бази даних. Терміни та визначення. — К.: Держстандарт України, 1995. .
7. ДСТУ 2938-94. Системи оброблення інформації. Основні поняття. Терміни та визначення. — К.: Держстандарт України, 1995.
Практична робота № 13
«Журнал доставки»
Мета роботи:Засвоїти роботу з розділами «Журнал доставки»
Порядок виконання роботи
Розділ "Журнал доставки" дозволяє організувати розсилання і доставку поштою - електронною, звичайною, кур'єром, а також дозволяє друкувати листи, конверти, етикетки, завдання для відправки факсу, списки доставки, відображає вміст доставки.
Введення інформації.
Зареєструйте такі підкаталоги в дереві каталозі розділу «Журнал доставки»: «Акції», «Новини», «Пошта», «Семінари».
- Відкрийте розділ Облік Журнал доставки. Створіть у панелі каталозі потрібні розділи.