Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Глобальні телекомунікаційні технології в області реклами й електронного продажу товарів.

Автоматизовані робочі місця як засіб автоматизації маркетологів.

Загальні принципи розроблення концепції дослідження.

Загальні принципи розроблення проекту дослідження.

Загальні принципи проведення дослідження та аналізу впливу його результатів на діяльність фірми.

Рекомендована література

1. Галузинський Г. П., Гордієнко І. В. Сучасні технологічні засоби обробки інформації: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 1998.

2. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник. — К.: Лібра, 2002.

3. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. — М.: Финпресс, 1998.

4. Горчаков А. А., Орлова И. В. Компьютерные экономико-матема­тические модели: Учеб. пособие для вузов. — М.: Компьютер: ЮНИТИ, 1995.

5. Гужва В. М. Інформаційні системи і технології на підприємствах: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2001.

6. ДСТУ 2874-94. Бази даних. Терміни та визначення. — К.: Держстандарт України, 1995. .

7. ДСТУ 2938-94. Системи оброблення інформації. Основні поняття. Терміни та визначення. — К.: Держстандарт України, 1995.

Практична робота № 13

«Журнал доставки»

Мета роботи:Засвоїти роботу з розділами «Журнал доставки»

Порядок виконання роботи

Розділ "Журнал доставки" дозволяє організувати розсилання і доставку поштою - електронною, звичайною, кур'єром, а також дозволяє друкувати листи, конверти, етикетки, завдання для відправки факсу, списки доставки, відображає вміст доставки.

Введення інформації.

Зареєструйте такі підкаталоги в дереві каталозі розділу «Журнал доставки»: «Акції», «Новини», «Пошта», «Семінари».

- Відкрийте розділ Облік  Журнал доставки. Створіть у панелі каталозі потрібні розділи.


Читайте також:

  1. D і 3D технології креслення в AutoCAD
  2. G2G-модель електронного уряду
  3. OLAP-Технології
  4. PR-ІНСТРУМЕНТАРІЙ І МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
  5. PR-технології у виборчій кампанії.
  6. PR-технології.
  7. Web-технології
  8. Або спеціаліста з профпатології міста (області), завідуючого відділен1
  9. Автомати для продажу гарячих напоїв
  10. Автомати для продажу гарячих страв
  11. Автомати для продажу штучних товарів
  12. Але в реклами є і недоліки.




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глобальні телекомунікаційні технології в області реклами й електронного продажу товарів. | Розсилка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.