Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Корпорація та інвестори

В основі взаємовідношення із інвесторами покладені такі принципи:

● зберігати та помножувати активи власників;

● із увагою ставитись до їхніх пропозицій та зауважень.

Сьогодні на ринку з’являється новий тип інвесторів - «етичних інвесторів», а інвестиції починають набувати позитивну чи негативну оцінку. Віднесення інвестицій до етичних або неетичних відбувається на основі негативних або позитивних критеріїв.

До інвестицій, що виділені на основі негативних критеріїв відносяться:

- продаж та торгівля зброєю;

- атомна енергетика;

- тютюнова промисловість;

- інвестиції в компанії із країн з репресивним режимом та інші.

До інвестицій, що виділені на основі позитивних критеріїв відносяться:

- виробництво обладнання для контролю та аналізу оточуючого середовища;

- енерго- та ресурсозберігаючі технології;

- інвестиції в етичні компанії та інші.

 

Керівництво компанії може також зловживати інвестиціями, використовуючи доходи та ресурси для власного збагачення. Менеджери використовують багато засобів нечесного одержання грошей, які по праву належать акціонерам. Найбільш часто застосовують такий спосіб як шахрайські операції зі статтями видатків. Інший відомий хід - завищення рахунку з наступним поділом різниці між завищеною та реальною сумою рахунку з постачальником. І нарешті, існує практика продажу секретів компанії конкуренту або її використання для гри на фондовій біржі.

Отже, кожна людина повинна цінувати себе та людей на яких вона працює, вона повинна мати певні етичні орієнтири, які допоможуть їй у професійній діяльності. Людство має навчитися розрізняти правду та неправду, щоб знати заздалегідь куди варто вкладати свої гроші, а куди ні.

 

Питання для самоконтролю

 

1. Назвіть основні проблеми макроетики бізнесу.

2. Розкрийте етичні аспекти відносин корпорацій та інвесторів.

3. Розкрийте етичні аспекти взаємовідносини між корпораціями

4. Розкрийте етичні аспекти відносин корпорації та держави.

5. Розкрийте етичні аспекти відносин корпорації та споживачів.

6. Як впливає бізнес на екологічну проблему ?

ЛІТЕРАТУРА

1. Теория морали и этика бизнеса / Под ред. В.А. Гвозданного. М.: РЭА им. Г.В. Плеханова, 1995 г.

2. Ботвина Н. В.Міжнародні культурні традиції: мова та етика ділового спілкування: Навч. посіб.. — К. : Артек, 2000. — 190с

3. Герчикова И. Н.Деловая этика и регулирование международной коммерческой практики: Учеб. пособие. — М. : Консалтбанкир, 2002. — 574с.

4. Житнюк И. В., Боровский Б. И., Тимченко З. В.Этика менеджмента / В.Н. Узунов (ред.). — Симферополь : Таврида, 1997. — 72с.

5. Золотухина Г. И.Хозяйственная этика: Избранные лекции:Учеб. пособие по всем спец. высшего экон. образования / Красноярский гос. ун-т. — Красноярск, 2000. — 102 с.

6. Корпоративная этика: Учеб. пособие / И. Н. Кузнецов (авт.-сост.). — М.: Издательство деловой и учебной литературы, 2003. — 480с.

7. Лозовой В. О., Панов М. І., Стасевська О. А., Ценко М. Б., Ярова В. Ф.Етика: Навч. посіб. / В.О. Лозовой (ред.). — К. : Юрінком Інтер, 2002. — 224с.

 


Читайте також:

  1. Взаємовідношення між корпораціями
  2. Віртуальна корпорація” як новий спосіб організації партнерства у веденні бізнесу
  3. Інкорпорація об’єктивних структур соціального і ментального простору. Людина та її тіло.
  4. Ключові сфери прийняття рішень у міжнародних корпораціях
  5. Комунікаційний процес в міжнародних корпораціях
  6. Корпорація та держава
  7. Корпорація та споживачі
  8. Корпорація як основна форма організації великих підприємств.
  9. Менеджмент у транснаціональних корпораціях.
  10. Міжнародна корпорація і зовнішнє середовище
  11. Моделі лідерства в міжнародних корпораціях та лідерство в міжнародному контексті




Переглядів: 561

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принцип лояльності | Розділ 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.