Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модуль ІІІ.

 

1. Прокоментуйте наступне положення Герцена: «Ми звикли людський мир відокремлювати кам'яною стіною від миру природи це несправедливо, у дійсності немає ніяких строго проведених ліній і граней між ними».

 

2. Проаналізуйте твердження: «всі основні факти історії пояснюються географічними умовами тої місцевості, де вони відбувалися»?

 

3. З позицій якої світоглядної установки правомірно наступне твердження: «У структурі нуклеїнової кислоти ми маємо справу із самим життям і єдиним підходом для поліпшення долі людини на Землі» ?

 

4. Проаналізуйте наступне положення Мальтуса: «Головна й безперервна причина бідності мало або зовсім не залежить від способу правління або від нерівномірного розподілу майна»..., тому бідні за самою сутністю речей не мають права жадати від них /тобто багатих/ роботи і їжі»?

 

5. Прокоментуйте положення С.Соловйова, який зтверджував, що незважаючи на всі зиґзаґи прогресу «лінія історії йде від людожерства до людинолюбства, від безправ'я до справедливості, від ворожої роз'єднаності приватних груп до загальної солідарності».

 

6. Проаналізуйте наступний висновок, до якого прийшов З.Фрейд під час своєї медичної практики: «сама природа встановила нерівність, забезпечуючи кожну людину певними можливостями й духовними талантами в надзвичайно нерівномірно й цьому нічим не можна допомогти».

 

7. Прокоментуйте наступне положення: «Хід історії визначається стійкою речовиною спадковості, що втримується в хромосомах, яка є неоднаковою в людей різних соціальних шарів і груп, чим і пояснюється їхнє різне положення в суспільстві»

 

8. Обґрунтуйте: чи є незаперечним наступне твердження: «Ідеї про мету життя існують остільки, оскільки існує релігійний світогляд»?

 

9. Прокоментуйте наступне положення: «Всі люди один на одного схожі як тілом, так і душею. Досить одного екземпляра, щоб судити про всіх інших».

 


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  3. Друга модульна контрольна робота
  4. Друга модульна контрольна робота
  5. За конструктивними особливостями фритюр-ниці поділяють на секційно-модульні та ті, які входять до комплекту малогабаритного обладнання.
  6. За кредитно-модульною системою
  7. ЗАВДАННЯ МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ №1.
  8. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  9. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  10. Заліковий МОДУЛЬ 1 . Економічна і соціальна географія світу
  11. Заліковий модуль 2. ТЕХНОЛОГІЇ ВЕДУЧИХ ГАЛУЗЕЙ НАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА
  12. Заліковий модуль І. Інституціональна система національної економіки




Переглядів: 687

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Б.Рассел, підкреслюючи, що людина є частиною природи, уважав, що людські «думки й рухи слідують тим же законам, що й рух зірок і атомів». Яку точку зору відстоював Рассел? | ДОКАЗОВА ЧАСТИНА.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.